تاریخ انتشار: 1398/02/10 16:25
کد خبر: 101693

رصد ویژه هفته پایانی رقابت های لیگ دسته سوم توسط سازمان لیگ

تمامی دیدار های هفته هجدهم و پایانی لیگ دسته سوم کشور در مرحله نهایی به شکل ویژه ای نظارت خواهد شد.
رصد ویژه هفته پایانی رقابت های لیگ دسته سوم توسط سازمان لیگ

 به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ؛ کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال  قصد دارد مسابقات سرنوشت سازهفته  پایانی لیگ دسته سوم را نیز همانند لیگ برتر و لیگ دسته اول  را به شکل ویژه رصد کند.

در جلسه ویژه  سازمان لیگ فوتبال با اعضای کمیته اخلاق  و همچنین حراست فدراسیون فوتبال با تشریح اهمیت و حساسیت مسابقات در هفته پایانی تصمیمات مهمی نیز در خصوص نظارت بر هفته پایانی رقابت ها اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی،  قرار بر این شد تا ناظرین کمیته اخلاق و حراست به صورت محسوس و نامحسوس در مسابقات حساس که نتیجه این دیدارها در نحوه صعود و سقوط تیم ها تاثیر دارد حضور یافته و تمام اتفاقات را رصد کنند تا مسابقات با سلامت کامل برگزار شود.

شایان ذکر است طبق تصمیمات اتخاذ شده تمام مصاحبه های مسئولان تیم ها که مبهم و شک و شبهه و یا خدشه ای را در نحوه برگزاری مسابقات یا در خصوص نوع بازی ها ایجاد می کند، در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا این کمیته توضیحات و دفاعیات آنها را دریافت کند و پس از بررسی مستندات با متخلفین برخورد نماید.

در پایان امیدواریم هفته پایانی مسابقات لیگ دسته سوم کشور به بهترین شکل ممکن و در سلامت کامل برگزار شود تا شاهد هیچ گونه اتفاقات تلخ یا رفتارهای غیر اخلاقی نباشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxgbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفیعی : امکان دارد تیم های دوازدهم را در لیگ دو حفظ کنیم / فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هفته پایانی را زیر ذره‌بین خود دارند
مسئول کمیته مسابقات لیگ دسته دوم در گفتگو با فرتاک ورزشی :

ذات فوتبال پاک است اما تبانی هم وجود دارد
حمزه لو در برنامه فوتبال یک: