تاریخ انتشار: 1395/07/18 00:32
کد خبر: 256793

عکس/ چه کسی کار بیرانوند را خراب کرد؟

این فصل برای علیرضا بیرانوند به شکل «رویایی» شروع شده است. او که بین دو نیم‌فصل لیگ پانزدهم خیلی تلاش کرده بود پرسپولیسی شود، ابتدای این فصل به آرزویش رسید و سرخپوش شد.
عکس/ چه کسی کار بیرانوند را خراب کرد؟

 به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، با توجه به مصایبی که پرسپولیسی‌ها در این چند سال بابت قفس توری تیم‌شان تحمل کرده‌اند، حضور یک گلر جوان و مطمئن خیلی می‌توانست به آنها کمک کند. بیرانوند آمد و از همان ابتدا پیراهن شماره یک را از آن خودش کرد. او که رقیبی هم نداشت، فعلا در هفت بازی اول لیگ شانزدهم فقط دو گل دریافت کرده تا در بالانشینی پرسپولیس نقش موثری داشته باشد. اتفاق باورنکردنی‌تر اما این بود که از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی، بالاخره کی‌روش هم کوتاه آمد و تن به تغییر دروازه‌بان اصلی تیمش داد.

مربی پرتغالی علیرضا حقیقی را که فعلا تیم باشگاهی هم ندارد کنار گذاشت تا به جای او از بیرانوند در ارنج اصلی استفاده کند. حالا گلر پرسپولیس، سه بازی متوالی است که گلی نخورده و همین مساله باعث شده تیم ملی در گروهش روی پله اول قرار داشته باشد. در حقیقت صدرنشینی هر دو تیم بیرانوند (ملی و باشگاهی) باعث شده او در کمرکش سال95 بهترین روزهای دوران حرفه‌ای‌اش را پشت سر بگذارد.

 

اگر احسان نبود

بیرانوند اولین گل این فصل را در دقیقه67 بازی هفته دوم برابر فولاد از عبدالله ناصری دریافت کرد و پس از آن چهار هفته کلین‌شیت کرد. گل دوم اما در دقیقه22 بازی هفته هفتم برابر سپاهان از راه رسید؛ روی ضربه از راه دوری که احسان حاج‌صفی زد. بیرانوند در فاصله بین این دو گل، دو مسابقه هم برای تیم ملی انجام داد و روی هم رفته 585دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت. حالا هم با احتساب بازی اخیر با ازبکستان، 158دقیقه است که بیرانوند گل نخورده. در حقیقت اگر ضربه استثنایی حاج‌صفی و البته اشتباه محاسباتی خود بیرانوند نبود، این دروازه‌بان در حال حاضر از رکورد 743دقیقه گل نخوردن عبور می‌کرد و می‌توانست به سمت یک عدد عجیب و غریب خیز بردارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xybrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان پرسپولیس به دنبال  پیراهن شماره یک تیم ملی +عکس