تاریخ انتشار: 1395/08/16 19:56
کد خبر: 250593

نبی‌زاده: تجربه خوزستانی‌ها به بازی خوب ما چربید

رضا نبی‌زاده هافبک چپ فولادیزد با گلزنی مقابل فولاد به همه ثابت کرد که این تیم همچنان می‌تواند مدعی باشد
نبی‌زاده: تجربه خوزستانی‌ها به بازی خوب ما چربید

به گزارش فرتاک ورزشی،هافبک چپ فولادیزد در خصوص گلزنی‌اش مقابل فولادخوزستان گفت: درباره گلزنی به فولاد باید بگویم که اول کمک خدا بود و بعد کمک بچه ها که من توانستم گل بزنم. از قبل انگیزه خاصی داشتم چون تیم فولادخوزستان، قهرمان ایران تیمی که در باشگاه های آسیا بازی کرده هم برای من و هم برای هم تیمی هایم انگیزه خاصی بود. توانستیم در این بازی خوب باشم و هم گل بزنم.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی نشان دادیم که از تیم های لیگ برتری چیزی کم نداریم و بچه هایمان از تیم های لیگ برتری خیلی خیلی می توانند بهتر باشند فقط تجربه فولادی ها به خوب بازی کردن ما چربید و آنها با یک پنالتی ما را بردند.

او درباره شرایط نامشخص فولادیزد تصریح کرد: وضعیت فولاد یزد در این یکی، دو ساله همه شاهدند و همه اش مشکل مالی و مدیریتی بوده. با این وضعیت نشان دادیم که مقابل تیم های قدرتمند می توانیم خوب بازی کنیم و این را به همه ثابت کردیم.

نبی‌زاده نتایج کسب شده فولادیزد را یکی از بهترین نتایج اعلام کرد: اگر وضعیت تیم مشخص شود و مشکلات مالی حل شود صددرصد تیم نتیجه می گیرد و بالای جدول می آید. تنها مشکل ما مشکل مالی است، تیم ما همیشه خوب بوده و چوب این شرایط نابسامان را خورده است.

هافبک فولاد در پایان گفت: ما پارسال در 10 بازی پایانی‌مان به همه نشان دادیم اگر تیم حمایت شود، نتیجه می گیرد و در لیگ یک می ماند. امسال هم به همه این قول را می دهیم که اگر حمایت همه جانبه شویم قطعا می‌توانیم بالانشین باشیم. در این فصل مقابل خیلی از تیم ها ایستادیم و نتیجه گرفتیم که همه این ها منوط بر  حل شدن مشکلات مالی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyeqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست باشگاه فولاد یزد: هنوز مالک جدید فولاد یزد مشخص نیست