تاریخ انتشار: 1395/08/01 12:17
کد خبر: 253921

کلوپ: استوریج در حال تطبیق با سبک جدید تیم است؛ گاهی اوقات گرد مولر و لواندوفسکی هم گل نمی زدند

عملکرد دنیل استوریج مقابل منچستریونایتد خوب نبود و کلوپ اذعان کرد که گاهی اوقات مهاجمان بزرگ نیز گل نمی زنند و این یک اتفاق طبیعی است.
کلوپ: استوریج در حال تطبیق با سبک جدید تیم است؛ گاهی اوقات گرد مولر و لواندوفسکی هم گل نمی زدند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی،یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است که دنیل استوریج به زمان بیشتری احتیاج دارد تا بتواند با سبک جدید تیم تطبیق پیدا کند.

دنیل استوریج با وجود آمادگی و رهایی از مصدومیت در این فصل آماده بازی بوده ولی کلوپ، فیرمینو را به وی ترجیح داده و سرمربی آلمانی معتقد است که زمان می برد تا استوریج با سبک جدید تیمش خود را وفق دهد.

او در این خصوص گفت:رقابت بزرگی در زندگی حرفه ای او به وجود آمده است. به نام های بزرگی مانند لواندوفسکی و گرد مولر توجه کنید. روزهایی بود که آن ها گل نمی زدند و این غیر قابل باور بود. شما به گرد مولر نگاه کنید که 600 بار گل زده است ولی بازی هایی بود که گلزنی نمی کرد. اکنون زمان خوبی برای دنیل است. این برای او آسان نخواهد بود. اکثر وقت او صرف زندگی اش می شود و فوتبال برای او بسیار آسان شده است زیرا فقط لازم است گل بزند. ما روبروی منچستریونایتد خوب بازی نکردیم و او نیز خوب نبود و فکر می کنم دنیل با صد در صد اعتماد به نفس بازی نمی کرد. وقتی شما تمرینات شوت زنی تیم را نگاه می کنید، می گویید چقدر استوریج نسبت به بقیه خوب است و این باورنکردنی است. اما وقتی درون زمین روبروی حریف بازی می کنیم، زمان های سختی پیش می آید و شما درون موقعیت های آسانی قرار نمی گیرید که بتوانید گلزنی کنید.به نظر من گل فیرمینو به لسترسیتی، بهترین گل فصل تا این جای رقابت ها برای ما بود. زیرا آن برنامه و حرکتی بود که در تمرینات بسیار زیاد روی آن کار کرده بودیم. شما دنیل را می بینید که به اندازه کافی گل به ثمر نرسانده است ولی با حرکتش روی آن گل، دو تا از مدافعان لستر را از منطقه دور می کند. این نشانه های پیشرفت در تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyg5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپانیول 0-2 رئال؛ توقف ناپذیرها!