تاریخ انتشار: 1395/06/18 21:16
کد خبر: 262569

هادی‎زاده: پرتابگر ایران با غیرت و توانمندی مثال‌زدنی مدال گرفت

رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: پرتابگر ایران با غیرت و توانمندی مثال‌زدنی موفق شد مدال نقره بازی‎های پارالمپیک را کسب کند.
هادی‎زاده: پرتابگر ایران با غیرت و توانمندی مثال‌زدنی مدال گرفت

به گزارش فرتاک ورزشی،‌ علی‎اصغر هادی‌زاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین کشورمان پس از کسب نخستین طلای کاروان منا توسط سامان پاکباز اظهار داشت: وی در یکی از شهرهای کهکیلویه و بویراحمد به اسم سی‎سخت زندگی می‎کند و «سخت» را باید از کلمه سی‎سخت برای سامان به کار برد، چراکه سخت تلاش کرد و زحمت کشید.

وی افزود: پاکباز تا پرتاب آخر نفر چهارم بود، اما با رکورد خوبی که به‌ثبت رساند، توانست به جایگاه دوم رسیده و نشان دهد که تمرینات خوبی را سپری کرده است. او مزد زحمات و تمرینات خود را گرفت.

رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین با اعلام این مطلب که از پاکباز توقع مدال داشته است، گفت: ما از پاکباز توقع کسب مدال داشتیم. پیش‌بینی کسب مدال توسط او را می‎کردیم. البته وی تا پرتاب آخر، چهارم بود و ما را ناامید کرد، اما با غیرت و توانمندی خاص خودش‎ عقب‌ماندگی‌اش را جبران کرد و صاحب مدال نقره شد.

وی افزود: خوشحالم که حامل خبر خوشی بودیم و نخستین نماینده کشورمان توانست مدال نقره را کسب کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyj5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برنامه رقابت ورزشکاران پارالمپیکی ایران در روز نخست