تاریخ انتشار: 1395/07/10 17:57
کد خبر: 258393

برانکو: اتفاق بدی بود عذرخواهی می‌کنم/ انتقادات از رادوشوویچ را قبول ندارم

سرمربی پرسپولیس بابت شکست تیمش برابر قشقایی عذرخواهی کرد.
برانکو: اتفاق بدی بود عذرخواهی می‌کنم/ انتقادات از رادوشوویچ را قبول ندارم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین عصر شنبه تیمش در جمع خبرنگاران گفت: به تیم قشقائی تبریک می‌گویم که بازی را برد. شرمساری بزرگی برای خودمان و باشگاه‌مان بوجود آوردیم. یک ناامیدی بزرگ هم برای هوادران خود ایجاد کردیم و به شخصه از هواداران تیم‌مان بابت شکست برابر قشقائی و حذف از رقابت‌های حذفی، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: در سابقه مربی‌گری‌ من تا به حال چنین اتفاقی برایم رخ نداده بود که در جام حذفی این گونه ببازم و به خاطر همین خیلی ناراحت و غمگین هستم. امیدوارم که هرگز چنین اتفاقی تکرار نشود.

برانکو درباره اینکه آیا خودش تصمیم گرفته پرسپولیس بدون ملی‌پوشانش در جام حذفی حاضر شود گفت: بله این موضوع تصمیم من بود. من مسئولیت آن را به عهده می‌گیرم و البته به بازیکنانم اعتقاد کامل دارم. این تیم هم باید روز گذشته به پیروزی می‌رسید. این تیم بدون ملی‌پوشان و بدون بازیکنان مصدوم باید پیروز می‌شد. باخت توجیهی ندارد و من هم به دنبال توجیه نیستم.

او درباره اینکه شاگردانش در این دیدار با غرور وارد زمین شدند هم گفت: برای همین بازی هم تمرین‌های خوبی را انجام داده بودیم. فکر نمی‌کنم تیم مقابل را دست کم گرفته باشم. بازیکنانم صددرصد از لحاظ روحی و روانی خودشان را آماده نکرده بودند. طبیعتا بخشی از این کار هم بر گردن من است و من مقصرم اما بازیکنانم آن گونه که باید خودشان را صددرصد آماده نکرده بودند. البته برخی بازیکنان هم در پست‌های غیر تخصصی خودشان بازی می‌کردند اما باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم کارم را توجیه کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه برخی پیشکسوتان اعلام کردند فاصله میان بازیکنان نیمکت‌نشین و اصلی در پرسپولیس زیاد است گفت: طبیعتا بازیکنان نیمکت‌نشین و اصلی فاصله دارند اما این فاصله زیاد نیست. بازیکنان نیمکت‌نشین هم بالاخره بازی می‌کنند. شاید برخی از بازیکنان کمتر بازی کرده باشند اما باز تکرار می‌کنم همین تیم باید روز گذشته به پیروزی می‌رسید.

برانکو درباره اینکه انتقادات زیادی به رادوشوویچ وارد است گفت: باید بگویم پنالتی به شانس بستگی دارد. من موافقم که که رادوشوویچ یکی از موفق‌ترین بازیکنان دیروز بود اما بعضی‌ها انتظار دارند از 5 پنالتی که زده می‌شود راداشوویچ 5 پنالتی را بگیرد. هیچ دروازه‌بانی در دنیا نمی‌تواند تضمین بدهد که همه پنالتی‌ها را می‌گیرد. کدام دروازه‌بانی می‌تواند تضمین بدهد که پنالتی را می‌گیرد؟ من این گونه انتقادات را نمی‌پذیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyvap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس مرا غافلگیر کردند/ کارکردن با برانکو افتخار بزرگی است

خشم فوق ستاره پرسپولیس از رفتار مربی سابقش
چه اشکال دارد با بارسلونا بازی کنیم و ١٠ گل بخوریم