تاریخ انتشار: 1395/07/06 15:37
اختصاصی/
کد خبر: 259093

قاسم سیانکی: رمز موفقیت شهرداری کاشان یکدل کردن بازیکنان است/ از نظر مالی وحشتناک ضعیف هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان گفت: خیلی شرایط سختی در تیم داریم و ترس دارم و نمیدانم اگر تا قبل از بازی با جویبار پول به تیم تزریق نشود چه اتفاقی خواهد افتاد.
قاسم سیانکی: رمز موفقیت شهرداری کاشان یکدل کردن بازیکنان است/ از نظر مالی وحشتناک ضعیف هستیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، قاسم سیانکی سرمربی شهرداری کاشان درخصوص بازی هفته گذشته تیمش گفت: بازی پر فشاری داشتیم و من فیلم بازی های قبلی تیم حریف را دیده بودم و بر مبنای نقاط ضعف و قوت تیم حریف تیم را چیدم و خداراشکر موفق شدیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: ما در بازی با تیم شهرداری اردبیل اگر بد شانس نبودیم، الان صدر جدول بودیم و اول فصل یارگیری بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان جوان خوبی گرفتیم و تلاش کردیم و تیم را یک جوری هماهنگ و هم دل کردیم و با اینکه از نظر مالی شارژی نشدیم اما توانستم تیم را با هم همدل کنیم و صمیمیت بین بچه ها ایجاد کنیم و این رمز موفقیت تیم ماست.

وی درخصوص مشکلات مالی تیمش نیز گفت: از نظر وضعیت مالی وحشتناک مشکل داریم و حتی در لباس فرم تیم هم مشکلاتی داریم در امکانات تمرینی و زمین هم دچار مشکل هستیم. ما تیم اول شهر هستیم اما بدترین زمان را به ما میدهند برای تمرین و شرایط سختی داریم. همه به دنبال این هستند که تیم موفق شود ولی یک سری ناهماهنگی ها سبب شده تا برنامه ریزی ما دچار مشکل شود. مدیر عامل جدیدمان تازه تشریف اوردند و هنوز کارا هماهنگ نشده و خیلی شرایط سختی داریم و ترس دارم و نمیدانم اگر تا قبل از بازی با جویبار پول به تیم تزریق نشود چه اتفاقی خواهد افتاد.

سیانکی در پایان خاطر نشان کرد: اگر با این وضعیتی که داریم پیش برویم به آینده خوشبین نیستم و میدانم که تیم به بحران میرود و از این موضوع ترس دارم. قبل از بازی با ارومیه از جام حذفی انصراف دادیم چون میدانستم اگر در جام حذفی باشیم لیگ را از دست میدهیم و دو بازی خود را در لیگ بردیم و 8 امتیاز داریم و به بازیهای آینده چشم دوخته ایم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xywrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهردرای کاشان با هفت غائب مقابل ماهان شوشتر
اختصاصی/