تاریخ انتشار: 1397/02/12 23:01
کد خبر: 149501

مروری بر عملکرد تیم پدیده در لیگ هفدهم

تیم پدیده در پایان لیگ هفدهم نتوانست جایگاه بهتری نسبت به لیگ قبل بدست آورد و باز هم در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.
مروری بر عملکرد تیم پدیده در لیگ هفدهم

 تیم پدیده مشهد در حالی برای لیگ هفدهم آماده شد که مهاجری سرمربی این تیم مشهدی در تمام پست‌های پدیده بازیکنان خوبی را قرار داد و بدون حضور هیچ بازیکن خارجی با هدف کسب رتبه بهتر نسبت به لیگ شانزدهم راهی فصل جدید لیگ شد.

شاگردان مهاجری در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند و اگر اشتباهات مدیریتی رخ نمی‌داد شاید تیم پدیده با وضعیت بهتری نیم فصل را به پایان می‌رساند.

تیم پدیده به دلیل اشتباهات مدیریتی در نیم فصل اول لیگ با کسر ۶ امتیاز مواجه شد که به علت بدهی باشگاه به بازیکن خارجی سابق این تیم رخ داد و اگر این کاهش امتیاز اتفاق نمی‌افتاد شاگردان مهاجری از جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ فاصله نمی‌گرفتند.

تیم پدیده مشهد نیم فصل اول لیگ هفدهم را با ۶ برد، ۶ تساوی، ۳ باخت، ۲۵ گل زده، ۱۶ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۹، ۱۸ امتیاز و با قرار گرفتن در رده دهم جدول لیگ به پایان رساند و نسبت به جایگاه لیگ شانزدهم توانسته بود یک پله صعود داشته باشد.

شاگردان مهاجری با ۲۵ گل زده بعد از تیم پرسپولیس، عنوان بهترین خط حمله لیگ هفدهم را به خود اختصاص دادند. پدیده ای‌ها نیم فصل دوم لیگ را با تساوی برابر پیکان آغاز کردند.

شاگردان مهاجری در ادامه مسیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت، نفت تهران و مشکی پوشان دیار خراسان به پیروزی رسیدند و برابر تیم‌های استقلال تهران و گسترش فولاد به تساوی بدون گل رضایت دادند و در ۸ دیدار دیگر خود برابر حریفان شکست خوردند و از شروع خوب خود در ابتدای لیگ هفدهم فاصله زیادی گرفتند.

پدیده ای‌ها در پایان لیگ هفدهم با ۱۰ برد، ۹ مساوی، ۱۱ باخت، ۳۳ گل زده، ۳۳ گل خورده، تفاضل گل صفر و با ۳۳ امتیاز جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص دادند تا نسبت به لیگ شانزدهم با تفاضل گل بهتر باز هم در همان رده یازدهم قرار گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365gzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان ترین بازیکنان لیگ هفدهم