تاریخ انتشار: 1397/02/08 17:19
کد خبر: 150097

برانکو به خبرنگار می رسد پیش دستی می‌کند!

اینروزها هر خبرنگاری به برانکو می رسد مایل به پرسیدن دو سوال است. چرا پرسپولیس دفاعی بازی می کند؟ چرا به محسن مسلمان بازی نمی دهی؟
برانکو به خبرنگار می رسد پیش دستی می‌کند!

 سرمربی تیم پرسپولیس به این دو سوال عادت کرده و جالب اینکه هر خبرنگاری را می بیند به او می گوید می خواهی این دو سوال را بپرسی؟

واکنش های برانکو به این دو سوال و اینکه وقتی به خبرنگار می رسد خودش این دو سوال را می پرسد فضای خنده و شوخی را بین او خبرنگار به وجود می آورد.

برانکو اعتقاد به بازی دفاعی ندارد و معتقد است با بهترین نفرات و با بهترین شیوه بازی می کند. او در این باره می گوید: « من سعی می کنم به بهترین ها بازی دهم. تیم هم تلاش می کند با بهترین شیوه بازی کند. وقتی قهرمان شده ایم و هواداران هم راضی هستند بدین معنی است که راه را درست رفته ایم. البته من به انتقادات گوش می دهم و فکر می کنم نگاه هایی که روی تیم ما وجود دارد به ما کمک می کند که موفق شویم. آیا این فصل با نفراتی که بازی کرده اند قهرمان نشده ایم؟ نه ما به دنبال بازی دفاعی نیستیم.»

البته این صحبت های برانکو بدین معنی است که او در برخی از بازی ها نمایش تدافعی را حق تیم خود می داند و نمی تواند در فوتبال امروز تیم پرسپولیس از بازی دفاعی مبرا باشد.

او یکبار دیگر تکرار کرد نگران باز نشدن پنجره تیم پرسپولیس نیست. وقتی رادوشوویچ تمدید می کند و علیرضا بیرانوند قرارداد دارد و دیگر بازیکنان تیم قهرمان به دنبال تمدید کردن هستند  برانکو چه نگرانی می تواند داشته باشد؟ او در این باره می گوید:«خوب ها در تیم می مانند و جای نگرانی نیست. حتی اگر پنجره به روی تیم باز نشود.»

برانکو مشکلی البته با این نگاه خبرنگاران ندارد و در این باره می گوید:« من همیشه با خبرنگاران شوخی دارم. آنها چیزهایی می نویسند که به تیم کمک می کند. خبرنگاران تلاش می کنند از تیم ما و استقلال بنویسند. طبیعتا دوست دارند این دو تیم همیشه در مسیر قهرمانی باشند. چون این طوری فوتبال برای همه جذاب تر است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365nve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدیه جذاب برانکو به پرسپولیسی‌ها در روز قهرمانی