تاریخ انتشار: 1395/10/23 12:51
کد خبر: 236401

دو ستاره تراکتورسازی به بازی فردا رسیدند

تراکتورسازی در حالی امروز در اهواز باید با استقلال خوزستان روبه‌رو شود که مصدومیت‌ تعدادی از بازیکنان این تیم قلعه‌نویی را در شرایط سختی قرار داده است.
دو ستاره تراکتورسازی به بازی فردا رسیدند

 پزشکان تبریزی توانسته‌اند مصدومیت محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی، دو ستاره مهم تراکتوری‌ها را برطرف کنند تا این دو بازیکن بتوانند در بازی فردا در ترکیب تبریزی‌ها قرار بگیرند. در حالی که از قبل مشخص شده بود ادینیو، گودرزی، آقایی و رمضانی، تراکتورسازی را در این بازی همراهی نمی‌کنند، مصدومیت جزئی ایرانپوریان و آسیب‌دیدگی انگشت دست ابراهیمی در تمرینات، قلعه‌نویی را در بحران سختی قرار داده بود.

تراکتور حتی برای پر کردن لیست 18 نفره‌اش برای بازی با استقلال خوزستان هم با مشکلاتی روبه‌رو شده بود و از دست دادن دو مهره اصلی، کار قلعه‌نویی را برای امتیاز گرفتن در اهواز بسیار سخت می‌کرد. حالا مشخص شده که ایرانپوریان و ابراهیمی با تلاش پزشکان تیم توانایی بازی را پیدا کرده‌اند و کمی از دغدغه‌های قلعه‌نویی کاسته شده است. دو بازیکنی که سرمربی تبریزی‌ها، در حال حاضر جانشینان قابل اعتمادی برایشان ندارد و غیبت‌شان در هر بازی می‌تواند ضرر فراوانی برای تراکتور به همراه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367b5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که احتمال حضورشان می رفت

نبرد پاسورها را بازیکن تراکتورسازی برد