تاریخ انتشار: 1395/09/22 12:50
کد خبر: 243501

نبود یک یا 2 بازیکن در نتایج استقلال خوزستان تاثیرگذار است

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط استقلال خوزستان اصلاً خوب نیست و ما تا اینجا هم برای وجدان خودمان بازی کرده‌ایم تا در ادامه شرمنده هواداران نشویم.

علی‌اصغر عاشوری درخصوص شرایط تمرینات استقلال خوزستان برای رویارویی با گسترش فولاد در تبریز اظهار داشت: متاسفانه دربی اهواز را باختیم و بچه‌ها اصلاً شرایط خوبی نداشتند. با این حال با صحبت‌های پورموسوی دوباره عزم بچه‌ها جزم شده تا بتوانیم در بازی با گسترش‌فولاد نتیجه لازم را بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول بالا ببریم.

وی افزود: در بازی با فولاد خوزستان اصلاً شرایط تیمی‌مان مثل همیشه نبود و نمی‌دانم به خاطر استرس یا فشار یا عامل دیگری بود اما بچه‌ها در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند. البته در این بین نبودن بازیکنانی مثل ذهیوی هم تاثیرگذار بود چون ما بازیکن مناسبی برای جایگزینی او نداشتیم.

هافبک میانی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم متکی به بازیکن است که نبود ذهیوی کار را برای آنها مقابل فولاد سخت کرد، گفت: به هرحال ذهیوی بازیکن تاثیرگذاری است و ما هم جانشین مناسبی برای او نداریم. همانطور که شاهد هستید پورموسوی قبلاً هم گفته بود که استقلال خوزستان مجموعه‌ای است که نبود یک یا 2 بازیکن حسابی در نتیجه‌گیری آن تاثیرگذار است.

وی افزود: متاسفانه به خاطر مشکلات مالی در بحث یارگیری زیاد با قدرت کار نکردیم و بازیکنان مناسبی را برای جایگزینی در اختیار نداریم. فعلاً نمی‌شود کاری کرد و باید با همین شرایط کار را پیش ببریم.

عاشوری در خصوص اینکه چقدر امیدوار به شکست گسترش‌فولاد در تبریز هستند اظهار داشت:‌ استقلال خوزستان معمولاً در بازی‌های بیرون از خانه خوب کار می‌کند و نتایج بهتری کسب کرده است. برای جبران بازی با فولاد خیلی امیدواریم و در مقابل تیم پرمهره و خوب گسترش‌فولاد با انگیزه بالای بازیکنان استقلال خوزستان به میدان خواهیم رفت.

وی در پایان با اشاره به شرایط استقلال خوزستان گفت: در مورد مشکلات باید بگویم تغییر خاصی صورت نگرفته ولی نسبت به برطرف شدن آن امیدواریم تا به امید خدا اوضاع درست شود. شرایط الان خوب نیست و اگر به این منوال جلو برویم در آسیا هم نمی‌توانیم کار را به خوبی به عنوان نماینده فوتبال ایران پیش ببریم. وقتی می‌بریم یا می‌بازیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و انگار نه انگار که ما بازیکنان یک تیم لیگ برتری هستیم. تا اینجا هم برای وجدان خودمان بازی کرده‌ایم تا در ادامه شرمنده هواداران نشویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367v7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نساجی از سمتش استعفا داد/ بحران در نساجی مازندران