تاریخ انتشار: 1398/03/09 09:48
کد خبر: 98325

اعتراف تلخ سرمربی آرسنال پس از شکست مقابل چلسی

متخصص لیگ اروپا این بار مقابل سرمربی چلسی و شاگردانش مغلوب شد و نتوانست جام را برای تیمش به ارمغان آورد.
اعتراف تلخ سرمربی آرسنال پس از شکست مقابل چلسی

شب گذشته و از ساعت 23:30، دو تیم همشهری آرسنال و چلسی در ورزشگاه باکو آذربایجان فیناللیگ اروپا را برگزار کردند که در پایان این آبی‌ها بودند که مقابل توپچی‌ها به پیروزی پرگل 4-11 دست یافتند و جام را بالای سر بردند.

در این دیدار که خیلی‌ها بر این باور بودند اونای امری که سه فصل پیاپی با سویا قهرمان لیگ اروپا را فتح کرده و این بار با توپچی‌ها به این عنوان دست پیدا خواهد کرد، اینگونه نشد و مائوریتسیو ساری به همراه دو ستاره خود یعنی الیویر ژیرو و ادن هازارد جام را از چنگ رقیب خود ربودند.

در همین خصوص، امری در پایان بازی اظهار کرد:

جا دارد در اینجا به تیم حریف تبریک بگویم. ما در نیمۀ نخست مالک بر بازی بودیم و این فرصت را داشتیم که به گل برسیم اما بدشانسی جلوی کار ما را گرفت. در نیمۀ دوم روی اشتباه خودمان گل خوردیم و جریان بازی عوض شد. هر چه تلاش کردیم گل خورده را جبران کنیم متاسفانه این گونه نشد. با خوردن گل دوم شیرازۀ ما از هم پاشید و دیگر نتوانستیم بر بازی تسلط داشته باشیم. در کل آنها لایق برنده شدن بودند.

 

سرمربی آرسنالی‌ها در پایان صحبت‌های خود افزود:

می‌دنستیم رسیدن به این هدف دشوار است. در لیگ برتر به هدف‌مان (صعود به لیگ قهرمانان) نزدیک‌تر بودیم. سال آینده چالش بزرگی برای ما است تا گام بعدی را برداریم. امروز خیلی ناراحت هستیم ولی در مجموع (این فصل) گامی رو به جلو برداشتیم. حیف است که نام بزرگی چون آرسنال در لیگ قهرمانان خالی باشد اما ما از تلاش خود دست برنمی‌داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368bay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ساری: یوونتوس؟ فقط به آرسنال فکر می کنم!