تاریخ انتشار: 1397/12/08 22:26
برای کسب امتیاز به تهران آمدیم؛
کد خبر: 108349

وفا هخامنش: اجازه گلزنی به پرسپولیس را نمی‌دهیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از بازی با پرسپولیس برای این تیم کری خواند.
وفا هخامنش: اجازه گلزنی به پرسپولیس را نمی‌دهیم

وفا هخامنش مدافع صنعت نفت آبادان در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: در طول هفته تمرینات خوبی را برگزار کردیم. ما تمام نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را ارزیابی کردیم و به خوبی از نحوه گلزنی و گل خوردن این تیم آگاهی داریم. با شناخت کامل وارد زمین می‌شویم و امیدواریم بازی بر وفق مراد ما رقم بخورد.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس همیشه هیجان انگیز خواهد بود. آنها تیم بزرگی هستند ولی ما برای کسب امتیاز به تهران آمدیم و نمی‌خواهیم دست خالی به خانه برگردیم. ما از همه لحاظ آماده بازی هستیم و اجازه خودنمایی به پرسپولیس در تهران را نخواهیم داد.

هخامنش در پاسخ به این پرسش که آیا خط حمله پرسپولیس می‌تواند به صنعت نفت گل بزند یا خیر گفت: ما در نیم فصل دوم شرایط به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل اول داریم. سازمان دفاعی ما شکل گرفته است و گلزنی به ما خیلی سخت است. اجازه گلزنی به علیپور یا هر بازیکن دیگری را نمی‌دهیم و می‌خواهیم در ضد حملات، به پرسپولیس ضربه بزنیم.

مدافع صنعت نفت در پایان خاطر نشان کرد: گرچه فردا پرسپولیس میزبان است، اما یقین دارم هواداران دو آتیشه صنعت نفت و آبادانی‌های مقیم تهران فردا برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آیند. از آنها تقاضا دارم زردترین لباس خود را بپوشند و به ما روحیه دهند تا بتوانیم مقابل پرسپولیس امتیاز کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368nbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وفا هخامنش: اصلا پنالتی نبود/ داور با سخت‌گیری پنالتی گرفت

پذیرایی برانکو از آبادانی ها با دستانی خالی
پیش بازی پرسپولیس - صنعت نفت؛