تاریخ انتشار: 1398/01/21 21:38
کد خبر: 103901

کامبک سینا صنعت ایذه با تعویض های طلایی/ دیدار جنجالی و حساس را ایذه ای ها بردند

تیم فوتبال سینا صنعت ایذه در یک دیدار جذاب و دیدنی موفق شد تیم قدرتمند سپاهان نوین اصفهان را شکست دهد.
کامبک سینا صنعت ایذه با تعویض های طلایی/ دیدار جنجالی و حساس را ایذه ای ها بردند

هفته چهاردهم لیگ سه فوتبال ایران با برتری تیم فوتبال سینا صنعت ایذه در مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان به پایان رسید.

در این بازی که ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد تیم فوتبال سینا صنعت ایذه با ارائه یک بازی تماشایی و دیدنی موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ بر میهمان قدرتمند خود سپاهان نوین اصفهان غلبه کند.

برای سینا صنعت ایذه در این دیدار یعقوب سلحشور، حسین طهماسبی و سید مهرداد رحمانی گلزنی کردند، خطای روی پژمان شاهپری مهاجم گلزن تیم فوتبال سینا صنعت ایذه منجر به پنالتی شد که مسلم صالحی فر دقیقه ۷۵ پنالتی را از دست داد.

در این دیدار دقیقه ۳۸ بازی احمد مهرابی دروازبان تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان روی خطای شدید بر روی پژمان شاهپری مهاجم سینا صنعت ایذه با کارت قرمز داور مواجه شد.

سید مهرداد رحمانی مهاجم گلزن سینا صنعت ایذه با ضربه اکروباتیک موفق به گل پیروزی بخش تیمش شد تا همانند بازی رفت موفق به گلزنی شد.

سعید ریماز دروازبان چالاک تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان که از دقیقه ۳۸ به علت اخراج احمد مهرابی علیرغم سن کم پنالتی مسلم صالحی فر را مهار کرد تا همه نگاها به سمت وی دوخته شود. ریماز بارها با واکنش خود مانع گلزنی بازیکنان سینا صنعت شد‌.

کوروش لرکی مدافع بلند قامت سینا صنعت ایذه در حین تمرین قبل از بازی دچار مصدومیت شد و بازی حساس با سپاهان نوین اصفهان را از دست داد تا در غیاب این مدافع احسان موسوی به همراه آرمان محمودی در قلب خط دفاع سینا صنعت قرار گیرند این دو بازیکن مدافعان سمت راست و چپ بودند که به علت مصدومیت مهدی مردانی،  اسماعیل کیانی و کوروش لرکی به اجبار در مرکز دفاع گمارده شوند.

سید احسان موسوی مدافع سینا صنعت ایذه در دقیقه ۳۴ بازی با برخورد آرنج بازیکن سپاهان نوین اصفهان دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و بازی کردنش در مقابل پاراگ در هاله ای از ابهام است.

هنرمندان چندین رشته شهرستان ایذه به همراه برخی از مسئولین ایذه با حضور در ورزشگاه بازی را تماشا کردند.

 

حسین چرخابی سرمربی سپاهان نوین اصفهان بار ها به همراه کادر فنی خود به نحوه قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند که همین موضوع باعث شد بازی دقایقی متوقف شود.

حسین طهماسبی و سید مهرداد رحمانی قبل از بازی طی صحبت با فیروز بیگلری مدیر رسانه تیم فوتبال سینا صنعت ایذه اعلام داشتند در این دیدار گلزنی خواهیم کرد که همچنین اتفاقی نیز رخ داد و این دو بازیکن گل های دوم و سوم سینا صنعت را به ثمر رساندند.

سینا صنعت ایذه با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۲۱ برساند و در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

نماینده فوتبال ایذه دوشنبه ۲۵ فروردین ماه سال جاری در ورزشگاه تختی ایذه میزبان تیم فوتبال پاراگ تهران خواهد بود.

سپاهان نوین اصفهان نیز در یک دیدار حساس میزبان استقلال ملاثانی خواهد بود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368x9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سینا صنعت ایذه در خانه به حریفان رحم نمی کند/ استقلال ملاثانی به دنبال تداوم صدرنشینی