تاریخ انتشار: 1397/06/10 01:26
عدم حضور رونالدو در مراسم انتخاب بهترین‌ها تصمیم شخصی بود
کد خبر: 132149

آلگری: برای قدم زدن در پارک راهی تاردینی نمی‌شویم

سکاندار یوونتوس از عدم حضور رونالدو در مراسم انتخاب بهترین‌های اروپا حمایت کرد.
 آلگری: برای قدم زدن در پارک راهی تاردینی نمی‌شویم

ماسیمیلیانو آلگری بازی تیمش، یوونتوس مقابل پارما در هفته سوم سری A ایتالیا را یک بازی خاص دانست.

 او اظهاراتش در کنفرانس خبری پیش از بازی را این‌گونه شروع کرد:باید از بین سامی خدیرا و امره جان یکی را انتخاب کنم. جان هرگاه به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شده، عملکرد خوبی داشته است. او بعد از پشت سرگذاشتن آن مصدومیت طولانی مدت، رو به بهبودی و آمادگی کامل و  مشغول وفق پیدا کردن با فوتبال ایتالیا است. کسی نمی‌تواند از خدیرا انتقاد کند چون  از معدود بازیکنانی نام دارد که هر شخصی می‌تواند به او اعتماد کند. سامی قهرمان دنیا شده است و یک بازیکن همیشه برنده نشان می‌دهد. آمار و ارقام به جای او صحبت می‌کنند.

 آلگری در ادامه افزود:  مانزوکیچ و رونالدو از ابتدا بازی خواهند کرد. هنوز تصمیم نگرفته‌ام که چه کسی آن‌ها را همراهی کند. از نظر تاریخی، یووه  همیشه در ورزشگاه پارما مشکل داشته. برای قدم زدن در پارک به تاردینی نخواهیم رفت. به 3 امتیاز بازی نیاز داریم. وضعیت خط دفاعی مشخص است اما هنوز در خصوص دفاع راست تصمیم نگرفته‌ام.

او درباره عدم حضور رونالدو در مراسم انتخاب بهترین‌های سال اروپا اظهار داشت: تصمیم رونالدو  برای نرفتن به این مراسم شخصی بود و باید به آن احترام گذاشت. او فصل فوق العاده ای داشت. کریس در حال حاضربا تیم به خوبی تمرین می‌کند و در فرم آمادگی بسیار بالایی قرار دارد. تلاش او در تمرینات برای من  اهمیت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369z5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین  است
در بازی با هلاس ورونا امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد