تاریخ انتشار: 1395/12/13 00:59
کد خبر: 225573

تراکتورسازی فردا چهار تایی می شود؟

تراکتورسازی جمعه در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید در یادگار امام با سایپا روبه‌رو شود.

حریفی که اگرچه در سال‌های ابتدایی بازگشت تراکتور به لیگ برتر به گربه سیاه تبریزی‌ها تبدیل شده بود؛ اما در فصل‌های اخیر در تبریز یک بازنده همیشگی بوده است. بعد از یک تساوی بدون گل در لیگ اول، تراکتورسزی به لیگ یک رفت و سال‌ها از سطح اول فوتبال دور بود. بعد از بازگشت به لیگ برتر در لیگ نهم، سایپا در تبریز موفق شد 2-1 تراکتورسازی را شکست دهد.

 

طی لیگ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم نتیجه دیدار دو تیم در تبریز تقسیم امتیازات بود. دو نتیجه 2-2 و یک بازی بدون گل، باعث شد تا تراکتور در 4 فصل ابتدایی بازگشت به لیگ برتر طعم بردن سایپا را نچشد. اما لیگ سیزدهم، و در آخرین دقایق بازی، تراکتور بالاخره موفق شد سه امتیاز را در تبریز نگه دارد و سایپا را با شکست بدرقه کند. با تک گلی که محمد نصرتی در دقیقه 88 به ثمر رساند. این برد، سرآغاز بردهای متوالی تبریزی‌ها برابر نارنجی‌پوشان تهرانی بود. 

 

در چهاردهمین دوره لیگ برتر هم تراکتور 2-1 سایپا را شکست داد. فصل قبل هم سرخپوشان تبریزی 2-0 حریف را از پیش رو برداشتند. حالا فردا سایپا این فرصت را دارد که نوار بردهای متوالی تراکتور را پاره کند؛ از طرفی، شاگردان قلعه‌نویی برای حفظ امیدهای قهرمانی محکوم به چهارمین برد پیاپی برای سایپایی‌ها هستند. باید دید نتیجه این دوئل چه خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a8vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدوم‌های تراکتورسازی برای دیدار با سایپا