تاریخ انتشار: 1395/11/21 12:38
کد خبر: 230401

فغانی و دربی هایی که قضاوت کرده است

فغانی و دربی هایی که قضاوت کرده است

 دپارتمان داوری نام قاضی دوئل استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد. علیرضا فغانی برای چهارمین بار، سوت مهمترین و سنتی ترین بازی ایران را می زند و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور اول و سعید علی نژادیان به عنوان کمک دوم، او را کمک می کنند.

دربی اول/ 13 بهمن 1390 و در جریان دربی شماره 74، علیرضا فغانی برای اولین بار این بازی را تجربه می کند. دوئل برگشت لیگ یازدهم بین استقلال مظلومی و پرسپولیس دنیزلی. استقلال بازی را با دو گل جلو می افتد ولی پرسپولیس با تعویض پیرمرد ترک به بازی برمی گردد و درنهایت با هت تریک زاید برنده می شود. فغانی در این بازی، پرسپولیس را با اخراج مهرداد اولادی 10 نفره می کند که درست به نظر نمی رسد. خطای اولادی در بدترین حالت، یک کارت زرد دارد و بس. علی حمودی، اسماعیل شریفات و فریدون زندی هم دیگر اخطاری های بازی هستند.

دربی دوم/ 15 شهریور 1392 می شود دربی شماره 77 و حضور دوم علیرضا فغانی به عنوان قاضی میدان. دوئل رفت دوره سیزدهم لیگ برتر بین استقلال قلعه نویی و پرسپولیس دایی نه گل دارد و نه برنده. این بازی البته اخطاری های زیادی داشت شامل قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمد نوری، محسن بنگر و پیام صادقیان ار پرسپولیس و محمد قاضی، مهدی نظری و پژمان منتظری از استقلال.

دربی سوم/ 5 ماه و 2 روز قبل، فغانی سومین قضاوتش در دربی را تجربه کرد. 26 شهریور 1395 و در جریان دربی رفت لیگ شانزدهم بین استقلال منصوریان و پرسپولیس برانکو که بازهم نه گل داشت و نه برنده. خسرو حیدری، امید ابراهیمی و فرشید باقری از استقلال و محسن مسلمان و علی علیپور از پرسپولیس اخطار می گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aaqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این اختلاف 13امتیازی ترسناک پرسپولیس و استقلال!