تاریخ انتشار: 1395/12/22 00:43
کد خبر: 223649

تراکتورسازی - قلعه نویی ؛ اعتراف به قهرمانی پرسپولیس

بعد از برد پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، تنها شانس تراکتور برای نگه‌داشتن کورسوی امید قهرمانی، به دست آوردن سه امتیاز کامل در خوزستان بود.

 بازی با فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز. اما از همان ابتدای بازی هم میشد بی‌انگیزگی و ناتوانی را در ساق‌های بازیکنان تراکتور دید. تراکتوری‌ها که هفته‌های متوالی به برگزاری بازی‌هایشان قبل از پرسپولیس اعتراض داشتند، با برد پنجشنبه پرسپولیس، جمعه پرفشاری را تجربه کردند و نتوانستند آنطور که باید و شاید توانایی‌هایشان را نشان بدهند .

 

بی‌برنامگی قلعه‌نویی برای حمله به دروازه فولاد، امید تبریزی‌ها را به پرتاب اوت‌های شفیعی و ضربات ایستگاهی کرار محدود کرده بود. اما این شانس‌های اتفاقی هم به تراکتور رو نکرد تا با یک تساوی عادلانه، شانس‌های تیم سرخ‌پوش تبریز برای قهرمانی کمرنگ‌تر از قبل شود. در چنین شرایطی بود که قلعه‌نویی بعد از بازی اعتراف کرد کار برای قهرمانی چیزی شبیه به ماموریت غیرممکن است و باید برای حفظ جایگاهشان با استقلال رقابت کنند.

 

بعد از حرف‌های سرمربی تراکتورسازان، حالا کاپیتان‌های تبریزی هم دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده‌اند و از حفظ جایگاه نائب قهرمانی حرف می‌زنند. هم کیانی، و هم ایرانپوریان قهرمانی لیگ برتر را دورترین اتفاق این فصل تراکتورسازی می دانند. البته آن‌ها با حضور در فینال شانس کسب مقام قهرمانی جام حذفی را دارند. اتفاقی که می‌تواند مرهمی باشد بر زخم هواداران تبریزی که امسال را هم با وجود شروع طوفانی، گویا قرار است تلخ و ناکام از فتح لیگ برتر به پایان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aow7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی و علاقه همیشگی به والیبال