تاریخ انتشار: 1402/05/13 17:20
صعودی دیگر اما اینبار دلچسب؛
کد خبر: 1601

قادری در اوج جوانی به لیگ دسته دوم رسید!

بهنام قادری سرمربی پی پشت سازی قشم موفق شد به همراه‌ این تیم به لیگ دسته دوم صعود کند.
قادری در اوج جوانی به لیگ دسته دوم رسید!

تیم فوتبال پی پشت سازی قشم که اولین تجربه حضورش در لیگ دسته سوم کشور را تجربه می‌کرد موفق شد با سرمربی جوان خود به عنوان تیم نخست گروه سوم و مستقیما به لیگ دسته دوم صعود کند.

بهنام قادری  که تنها ۳۳ سال سن دارد اهل استان اراک میباشد و با مدرک لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزشی چندین سال در زمینه فوتبال پایه کار کرده است و به همراه چند تیم در رده پایه سابقه قهرمانی دارد.

وی بعد از گذشت چند سال وارد عرصه مربیگری در رده بزرگسالان شد و موفق شد قهرمانی سوپر لیگ استان را با شهدای شهباز کسب کند و در ادامه  آذرآب اراک را از لیگ استان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم برساند.

این پایان ماجراجویی قادری در لیگ دسته سوم نبود و او سال بعد به همراه کیان اراک در لیگ دسته سوم حاضر شد و موفق به صعود به مرحله نهایی شد و در مرحله نهایی با کمبود تنها ۱ امتیاز از صعود با تیم شهرش بازماند تا قادری برای موفقیت به جزیره قشم سفر کند جایی که تیمی ناشناخته را در اولین تجربه حضورش لیگ دویی کند.

تیم فوتبال پی پشت سازی قشم با خرید امتیاز اولین تجربه حضورش در مسابقات لیگ دسته سوم کشور را تجربه کرد و موفق شد با سرمربی جوانش صعود دلچسبی را به لیگ دسته دوم کشور تجربه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bm72

آخرین اخبار