تاریخ انتشار: 1402/05/26 15:42
کد خبر: 997

زلزله قزوینی ها در لیگ یک با آثار ویرانی در لیگ برتر

شمس آذرقزوین در مسیر تیم های آسانسوری قرار دارد.
زلزله قزوینی ها در لیگ یک با آثار ویرانی در لیگ برتر

مجتبی رجب زاده؛ اگر چه هنوز خیلی زود است که در مورد شمس آذر قزوین و قضاوت کنیم، اما همواره تجربه نشان داده  تیم هایی که به آسانی قهرمان لیگ یک می شوند و بعنوان نخستین بار به لیگ برتر صعود می‌کنند ،  وضعیتشان کاملا متفاوت می شود و به نوعی سیر نزولی این تیم ها مشهود می شود؛

مسیری که قالبا آسانسوری وار است و پس از یک فصل حضور در جمع تیم های لیگ برتری مجددا در پایان فصل جز گزینه های سقوط خواهند بود که به می توان در این راستا به سرنوشت تیم هایی هم چون: پیام ، شاهین بوشهر ، شهید قندی یزد ، مس سرچشمه، آلومینیوم هرمزگان و ... که عمری کوتاه و آسانسوری وار داشتند و پرونده شان در لیگ برتر خیلی زود بسته شده است !

اما حالا در ایستگاه لیگ بیست و سوم هم ظاهرا اینبار قرعه بنام قزوینی ها افتاده است و شمس آذری که پس از راه انداختن زلزله ای شدید در میان تیم های لیگ یکی برای رسیدن به قهرمانی غوعا کرده بود ، حالا خودش درگیر پس لرزه ها شده است .

تیم سعید دقیقی جوان که انصافا عملکرد قابل قبولی را در فصل گذشته از خود به نمایش گذاشته بود و حتی چند هفته زودتر قهرمانی اش مسجل گردید و موفق شد جواز حضور در سطح اول فوتبال کشور را بدست آورد ، به یکباره وقبل از آغاز بازی‌ها با شکایت برخی از تیم روبرو شد تا لیگ برتر را از همان ابتدا با کسر 6 امتیاز آغاز کرده باشد، اتفاقی که می تواند کمر هر تیمی را بشکند وای به حالی که آن تیم اولین سال حضورش باشد.

شاگردان دقیقی با این تصمیم سازمان لیگ با منفی ۶ امتیاز به استقبال اولین دیدار خود در لیگ برتر رفتند و مقابل دیگر تیم تازه وارد لیگ برتری یعنی استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند .

در ادامه نماینده قزوین روز گذشته و از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در خانه از هوادار میزبانی کردند و در پایان با نتیجه دو بر یک مغلوب شاگردان محمود فکری شدند تا ۵- امتیاز منفی همچنان امیداور به ادامه دیدارهای پیش رو باشد.

جان کلام این که شرایط اصلا بر وفق مرداد شمس آذر قزوین نیست و ادامه این روند آنها را خیلی زودتر از اهدافی که در سر دارند، دور خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e7z2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش برای زنده شدن امید ها
شمس آذر قزوین-قشقایی شیراز؛