تاریخ انتشار: 1395/05/30 09:56
کد خبر: 266725

نظرمحمدی: خیبر با بازی بسته یک امتیاز گرفت/ در دربی گیلان برای برد به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال سپید رود گفت: خیبر خرم آباد در دیدار با سپید رود یک بازی بسته ارایه کرد و یک امتیاز از رشت دشت کرد.
نظرمحمدی: خیبر با بازی بسته یک امتیاز گرفت/ در دربی گیلان برای برد به میدان می رویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظر محمدی با اشاره به تساوی سپید رود در خیبر خرم آباد، اظهار کرد: دیدار با تیم خیبر خرم آباد یک بازی سخت و نفس گیر بود.

وی ادامه داد:  برای کسب سه امتیاز این بازی جنگیدیم و رقابت تنگاتنگ بود ولی تیم خیبر خرم آباد با یک بازی بسته یک امتیاز از رشت دشت کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپید رود با تاکید براینکه تمام بازی ها برای سپید رود حکم سه امتیاز را دارد ، اضافه کرد: کسب تساوی در نگاه ما جایی ندارد ولی کار در رقابت های لیگ دسته اول کار سخت و دشواری است.

سرمربی تیم فوتبال سپید رود با اشاره به این مطلب که هفته بعد دیدار با ملوان را پیش رو داریم، ابراز داشت: ملوان از کادر برجسته و با تجربه ای برخوردار است و محمد مایلی کهن استاد من است.

نظرمحمدی تاکید کرد:ملوان برای حضور مجدد در لیگ برترخود را محق می داند، اما سپید رود در برابر تیم های بزرگ همواره نمایش خوبی ارایه می کند و برابر ملوان برای برد به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال سپید رود با بیان این نکته که هدف ماندگاری آبرومند و در شأن فوتبال گیلان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور است ، اظهار داشت: رقابت ها در لیگ دسته اول سخت و فشرده است./کاسپین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g8ez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران نظرمحمدی در سپیدرود مشخص شدند