تاریخ انتشار: 1395/05/28 14:59
المپیک ۲۰۱۶ – ریو
کد خبر: 267001

هیولایی به نام نیمار!

تمجید سرمربی تیم فوتبال المپیک برزیل از فوق ستاره بارسلونا
هیولایی به نام نیمار!

تیم ملی فوتبال المپیک برزیل شب گذشته موفق شد در یک بازی یک‌طرفه و با ارائه نمایشی دلپذیر، هندوراس را با 6 گل درهم بکوبد و با راهیابی دوباره به فینال این مسابقات، امیدها برای کسب طلای المپیک در میان برزیلی‌ها را زنده نگه دارد.

به گزارش سایت Goal، ستاره برزیل در این بازی کسی نبود جز نیمار. فوق ستاره باشگاه بارسلونا علاوه بر دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، دو پاس گل را نیز برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کرد و با شکستن رکورد سریع‌ترین گل تاریخ رقابت‌های المپیک، شب رویایی خود را تکمیل کرد.

پس از بازی، روجریو میکال، سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک برزیل در تمجید از بهترین بازیکن تیمش گفت:

او یک هیولاست. کسی که از جانب خدا استعداد فوتبال بازی کردن در وجودش قرار داده شده است. نیمار در زمین فوتبال جادو می‌کند. او از استعداد بی‌نظیری برخوردار است اما برخی فاکتورهای بیرونی این استعدادها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. ما می‌خواهیم بدانیم نیمار چگونه با وجود چنین فاکتورهایی، به این سطح از بازی رسیده تا بتوانیم با استفاده از آن، چندین بازیکن دیگر چون او در برزیل پیدا کنیم. تلاش خود را خواهیم کرد اما اعتراف می کنم که درک آن کمی پیچیده است.

قهرمانی و مدال طلای المپیک، تنها افتخاری‌ست که هنوز در کلکسیون سلسائو قرار نگرفته است. با این حال، میکال دوست دارد شاگردانش در حالی که تنها یک بازی دیگر تا تبدیل شدن به قهرمانان ملی فاصله دارند، آرامش خود را حفظ کنند:

رسیدن به فینال چیزی را تغییر نداده است و ما برای این دیدار نیز به مانند تمام بازی‌های قبلی آماده خواهیم شد. ما از همان ابتدای مسابقات از فشار موجود آگاه بودیم. طبیعتا رسیدن به تنها مدالی که در تاریخ خود به آن دست پیدا نکرده‌ایم، به خودی خود انگیزه‌های ما را دوچندان خواهد کرد. در بازی فینال از همان ابتدا می‌خواهیم سوار بر بازی باشیم و برای هر توپی بجنگیم. اساس تیم ما بر اساس کیفیت‌های بازیکنان است اما کار و تلاش نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. برزیل درست به مانند یک تیم بازی می‌کند و همین هم امید ما برای کسب مدال طلا را افزایش می دهد. هرچه در توان داریم را برای به واقعیت تبدیل کردن این رویا به کار خواهیم بست.

گفتنی‌ست، سلسائو در فینال به مصاف تیم ملی المپیک آلمان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g8ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزش را دست کم نگیرید!
المپیک ۲۰۱۶ – ریو