تاریخ انتشار: 1398/11/08 00:35
کد خبر: 73073

دوئل جذاب دو شموشکی سابق در ورزشگاه خاطره انگیز؛ نوشهری های پرشور میزبان ال‌مازنو

حساس ترین بازی هفته هفتم رقابت های لیگ دسته سوم بزن دو تیم مازندرانی شهرداری نوشهر و جوان نوین ساری برگزار خواهد شد.
دوئل جذاب دو شموشکی سابق در ورزشگاه خاطره انگیز؛ نوشهری های پرشور میزبان ال‌مازنو

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابت های لیگ سه درحالی به ایستگاه هفتم خود رسید که شاهد یکی از حساس ترین و جذاب جدال های فوتبال مازندران خواهد بود. دو تیم مازنی شهرداری نوشهر و جوان نوین ساری در این هفته به یکدیگر رسیدند.

ا نوشهر که با بازسازی ورزشگاه خاطره انگیزشان دوباره رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته هر هفته که در خانه از رقبا پذیرایی می‌کنند با حضور پرشور هواداران و فوتبال‌دوستان نوشهری و چالوسی مواجه می شوند.

روند سینوسی شهرداری نوشهر تا اینجای کار آن ها را در میانه جدول نگه داشته است و همچنان امیدوار به ادامه راه و تیم جوان نوین ساری که با بازیکنان با تجربه خود به دنبال تداوم صدرنشینی هستند

تقابل شهرداری نوشهر و جوان نوین از این حیث قابل اهمیت است که شهرداری‌ چی‌ ها با کسب پیروزی خود را به جمع بالانشینان و مدعیان اضافه و فاصله‌شان با صدر را کمتر می کنند. در مقابل ساروی ها اگر فاتح ال‌مازنو شوند خود را با تعقیب کنندگان جدا خواهند کرد.

نکته قابل توجه این دیدار تقابل دو سرمربی این دو تیم می‌باشد مهدی عینی سرمربی شهرداری نوشهر که سابقه حضور در شموشک را دارد باید شاگردان خودش را برای تقابل با یاران رضا تقوی روانه میدان کند. گفتنی است که رضا تقوی سابقه پوشیدن لباس شموشک را در کارنامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jwn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی شهرداری اردبیل استعفا داد
پس از کسب نتایج ضعیف؛