تاریخ انتشار: 1397/09/07 19:18
کد خبر: 119897

فولاد 1 - ذوب آهن 1 ؛ دشت اولین امتیاز علیمنصور در اهواز

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته چهاردهم دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.
فولاد 1 - ذوب آهن 1 ؛ دشت اولین امتیاز علیمنصور در اهواز

دیدار دو تیم ذوب آهن و فولاد با گلزنی زودهنگام مهاجم فولاد آغاز شد و لوسیانو پریرا موفق شد که دروازه ذوب آهن را باز کند. در ادامه و پس از این گل ذوبی ها سعی داشتند که با پاس ها و بازی سازی های محسن مسلمان به گل برسند و آن سوی میدان نیز فولادی ها می خواستند با حرکات بیت سعید گل دوم را به ثمر رسانند و خیال خود را راحت کنند که هیچ کدام در نیمه اول موفق به انجام این کار نشدند تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان برسد.

یکی از اتفاقات مهم نیمه اول این بازی مصدومیت شدید رحیم زهیوی بود که این بازیکن با ابوذر صفر زاده در دقیقه 22 برخورد کرد و از ناحیه سر مصدوم شد و پس از این اتفاق زهیوی راهی بیمارستان شد و محمدرضا عباسی جای او را در ترکیب ذوب آهن گرفت.

نیمه دوم این بازی با حملات ذوب آهن برای به تساوی کشاندن بازی آغاز شد که این حمله ها بالاخره جواب داد و در دقیقه 58 عبدالله کرمی در محوطه جریمه فولاد روی رضا حبیب زاده مرتکب خطا شد و یک پنالتی به سود ذوب آهن گرفته شد. محسن مسلمان پشت توپ ایستاد و توپ را درون دروازه قرار دارد.

در ادامه بازی دو تیم موقعیت های زیادی را روی دو دروازه ایجاد کردند که هیچ کدام به ثمر ننشست و دو تیم با تساوی بدون گل بازی را به پایان رساندند. این اولین امتیاز علیرضا منصوریان با ذوب آهن بود. با این تساوی ذوب آهن 12 امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت و فولاد نیز 15 امتیازی شد و در رده نهم جای گرفت.

 ترکیب دوتیم:

 فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبداله کرمی، مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند، لوسیانو پریرا، سینا مریدی، رضا میرزایی

ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر، ابوذر صفرزاده، رضا حبیب‌زاده، رحیم زهیوی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ka67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه‌ای فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن