تاریخ انتشار: 1397/08/12 14:39
کد خبر: 123401

پشت پرده جذب نیومایر و الحاجی گرو توسط استقلال

عملکرد بسیار ضعیف نویمایر و الحاجی گرو در استقلال باعث شده تا به دنبال نتایج بد این تیم این 2 بازیکن خارجی بیش از دیگر بازیکنان مورد انتقاد قرار بگیرند.
پشت پرده جذب نیومایر و الحاجی گرو توسط استقلال

علاوه بر عملکرد نویمایر و الحاجی گرو داستان جذب آن‌ها نیز در نوع خود جالب است و نشان می‌دهد که حداقل مدیربرنامه‌های این 2 بازیکن از کیفیت پایین آن‌ها کاملا خبر داشته است. نویمایر و الحاجی گرو از طریق همان مدیربرنامه‌های آلمانی که مامه تیام را آورده بود با باشگاه استقلال قرارداد امضا کردند. این مدیربرنامه آلمانی مگ شرمان نام دارد که بعد از اختلاف استقلال و تیام توانست با برقرار کردن ارتباط دوستانه با خبرنگاران ایرانی بارها و بارها صدای اعتراض خود و موکلش را به گوش هواداران برساند. در این مدت شرمان کاملا با خبرنگاران ایرانی در تماس بود و در نهایت نیز توانست با مصاحبه‌های خود هواداران را مقابل افتخاری و توفیقی قرار دهد. بعد از ایجاد تغییرات در مدیریت استقلال شرمان به مدیریت جدید قول داد که بازیکنانی در سطح تیام و جپاروف را به استقلال معرفی کند و این 2 بازیکن نویمایر و گرو بودند!

مدیریت جدید استقلال که با توجه به عملکرد رقبا در بازار نقل‌وانتقالات حسابی خود را تحت فشار می‌دید تصمیم گرفت به شرمان اعتماد کند و نتیجه این اعتماد امضای قرارداد با گرو و نویمایر بود! پیش از امضای قرارداد با این 2 بازیکن بارها و بارها رسانه‌ها با استناد به کارنامه ضعیف این بازیکنان به مسئولان استقلال هشدار دادند اما درنهایت آن‌ها بدون توجه به این هشدارها با 2 بازیکن معرفی‌شده توسط شرمان قرارداد امضا کردند. جالب است بدانید بعد از امضای قرارداد با این 2 بازیکن، شرمان تصمیم گرفت خطی که با آن با خبرنگاران ایرانی در تماس بود را برای همیشه خاموش کند؛ اقدامی که نشان می‌دهد او چنین روزهایی را پیش‌بینی می‌کرده و می‌دانسته که چه بازیکنانی را به استقلال معرفی کرده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kdj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب مثل حسن زمانی؛ چرا دیگر چیزی نمیگوید؟