تاریخ انتشار: 1397/11/14 17:01
کد خبر: 111397

هواداران استقلال انتظار روزهایی خوب برای نیم فصل دوم را داشته باشند!

مربی سابق آبی پوشان تهران گفت: خوشبختانه تیم مدیریتی خیلی خوبی در استقلال شکل گرفته و با این تیم مدیریتی روزهای خوب استقلال در راه است.
هواداران استقلال انتظار روزهایی خوب برای نیم فصل دوم را داشته باشند!

علی چینی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: بعد از فراز و نشیبی که تیم استقلال در این مدت داشت، به نظر می‌رسد آرامش به این تیم بازگشته است.

وی افزود: با تلاش‌های امیر حسین فتحی خوشبختانه استقلال نقل و انتقالات زمستانی‌اش را با موفقیت پشت سر گذاشت و هواداران هم دیدند که نگرانی شان بی مورد بود. خرید دو بازیکن خارجی خوب، بازگرداندن امید نورافکن در کنار اضافه شدن شجاعیان و محسن کریمی نوید نیم فصل دوم خوبی را برای استقلال می‌دهد.

مربی سابق آبی پوشان گفت: هیات مدیره سابق استقلال هم تلاش خود را برای این تیم کرد اما هیات مدیره جدید ترکیب بسیار خوب و هوشمندانه‌ای است. کامران منزوی مدیری با تجربه از بدنه استقلال است و همیشه منشاء خیر برای این باشگاه بوده است. میرشاد ماجدی هم همه فاکتورهای حضور در هیات مدیره باشگاه را دارد. او مدیری تحصیلکرده و صفر تا صد استقلالی است که علیرغم جوانی از تجربه گرانبهایی در مدیریت برخوردار است. احمد سعادتمند را هم از زمانی که در استان مازندران مسئولیت داشت می‌شناسم. او یک مدیر تحصیلکرده و کاملا استقلالی است که حضورش در هیات مدیره استقلال بسیار موثر خواهد بود.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: هواداران استقلال می‌توانند انتظار روزهایی خوب برای نیم فصل دوم را داشته باشند و  امیدوار باشند با جبران امتیازات از دست رفته به صدر جدول نزدیک شده و به صف مدعیان قهرمانی بپیوندند.

چینی در خصوص شرایط آسیایی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: گروه آسیایی استقلال بسیار سخت است و آنها باید تمرکز اصلی شان را بر روی حضورشان در آسیا بگذارند. اما استقلال همیشه در آسیا توانسته کارهای سخت را هم انجام دهد. ما امیدواریم این تیم نه تنها از گروه آسیایی اش صعود کند، بلکه به مراحل بالاتر و حتی تا فینال آسیا هم راه یابد. به عقیده من نوبتی هم که باشد نوبت استقلال است و روزهای خوب این تیم در راه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ke9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چرا باید با سرمایه‌های استقلال این‌طور برخورد شود؟