تاریخ انتشار: 1397/11/15 17:19
کد خبر: 111273

جلالی: می‌توانیم مقابل ذوب آهن موفق شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در دیداری که مقابل استقلال داشتیم نشان دادیم تیم شایسته ای هستیم و می‌توانیم در نیم فصل دوم روزهای خوبی داشته باشیم.
جلالی: می‌توانیم مقابل ذوب آهن موفق شویم

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از حضورم در قائمشهر کمی کار را دیر شروع کردیم ولی با برگزاری بازی های دوستانه شرایط بهتر شد و در دیداری که مقابل استقلال داشتیم نشان دادیم تیم شایسته ای هستیم و می‌توانیم در نیم فصل دوم روزهای خوبی داشته باشیم. جلالی در ادامه تاکید کرد: در هر ۲ بازی تدارکاتی خوب کار کردیم و بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند خودشان را در لیگ ثابت کنند. همچنین می‌توانیم تماشاگرانمان را که خیلی نگران هستند را خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا از پیکان جدا شد گفت: ما آخرین بازی هایی که در پیکان داشتیم بسیار خوب بود ولی در ‌آخرین مسابقه ما مسائلی پیش آمد و جلسات متعددی هم برگزار کردیم ولی چیزی که هیات مدیره پیکان از من خواست را نپذیرفتم و همین موضوع منجر به جدایی من شد.

وی تاکید کرد: ما آخرین بازی تدارکاتی ذوب‌آهن را دیدیم، هر تیمی بخواهد مقابل ذوب‌آهن بازی کند حتما باید روی آنها حساب کند. ما هم همین فکر را کردیم و فکر می‌کنم فردا می‌توانیم موفق شویم.

جلالی در خصوص یارگیری نساجی در نیم فصل گفت: سعی کردم خیلی سریع نیازهای تیم را برآورد کنم، ما لیست26 بازیکن را آماده کردیم و با خود گفتیم اگر از این ۲۶ نفر 2 نفر هم بگیریم خیلی خوب است ولی حتی یک بازیکن از این لیست را هم نتوانستیم بگیریم!حتی بازیکنان ذخیره برخی باشگاه ها هم نتوانستند به تیم ما بیایند چون باشگاه ها اجازه جدایی ندادند.بنابریان فقط ۲ بازیکن خارجی که من از قبل آنها را می‌شناختم جذب کردیم و این کار مطمئنی بود.کار مهم ما این بود که تیم خودمان را حفظ کردیم و نگذاشتم بازیکنی از جمع ما جدا شود.

وی در خصوص نگرانی هواداران نساجی گفت: من آنها را درک می‌کنم ولی هواداران نساجی هم باید بدانند تیم سال اول حضورش در لیگ برتر است و تمام تیم ها آماده و تجهیز شدند. به هر حال اینجا تغییر و تحولات شده و حتی خود من در جلسه به مسئولان باشگاه گفتم دیر است و بهتر است مربی خودتان را حفظ کنید ولی آنها مشکلاتی داشتند که نشد. مطمئنا هواداران از ما حمایت می‌کنند و بازیکنان ما هم تلاش می‌کنند که هوادارانمان را سربلند کنند.

جلالی با اشاره به مصدومیت عباس زاده و محرومیت فرجی در بازی فردا در خصوص دلایل جدایی مجیدی از این تیم گفت: این ها در حیطه اختیارات باشگاه است که خودشان بهتر پاسخ خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36keo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی استقلال مقابل نساجی در دیدار تدارکاتی