تاریخ انتشار: 1396/01/20 10:06
کد خبر: 218373

چرا علی کریمی برای رامین رضاییان پادرمیانی نکرد و حامی برانکو شد؟

رامین رضاییان شیفته علی کریمی است. در طول چند سال گذشته بارها به این موضوع اشاره کرده و بارها در صحبت هایش و همین طور شبکه های اجتماعی به ستایش از علی کریمی پرداخته است.
چرا علی کریمی برای رامین رضاییان پادرمیانی نکرد و حامی برانکو شد؟

پس از بازگشت رضاییان از ترکیه علی کریمی با وساطت نزد برانکو نقش زیادی در راضی شدن سرمربی پرسپولیس به بازگرداندن رضاییان ایفا کرده بود اما در ماجرای اخیر کریمی دیگر از رضاییان دفاع نکرد.
 به نظر می رسد ستاره سابق فوتبال ایران به این تحلیل رسیده با وجود انتظار رضاییان وساطتی در قبال او انجام ندهد. علی کریمی خودش در دوران بازیگری چندین بار جنجال ساز شده بود و امروز در ماجرای رضاییان به دلیل شدت درگیری او ترجیح داد نقشی در بازگشت رامین ایفا نکند.
علی کریمی خودش سابقه رفتار جنجالی در مقابل برانکو ایوانکوویچ را داشته و به خوبی می داند برانکو از این گونه رفتارها نمی گذرد. کریمی در جام جهانی ۲۰۰۶ پس از تعویض در دیدار مقابل پرتغال واکنش تندی به این تصمیم نشان داده بود و با لگد زدن به ساک روی نیمکت تیم ملی در مقابل چند ده هزار هوادار حاضر در ورزشگاه جنجال ساز شده بود. آن زمان کریمی بابت آن رفتار مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود و شخصی درفوتبال ما نبود که به حمایت از کریمی بپردازد. او  شماره ۸ افسانه ای فوتبال ایران در این مقطع با بررسی وضعیت رضاییان وشدت درگیری اخیر او به این نتیجه رسید دفاع و وساطت برای رضاییان تنها او را در مقابل برانکو کوچک می کند چرا که برای برخی رفتارها هیچ گونه توجیهی وجود ندارد. مانند رفتار او دردیدار مقابل پرتغال و درگیری فیزیکی و رفتار رضاییان در امارات که باعث شد از پرسپولیس کنار گذاشته شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lgby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران پرسپولیس و رامین رضاییان بخوانند؛ درس تاریخ به پرسپولیس