تاریخ انتشار: 1396/02/07 18:50
کد خبر: 214449

این مانکن زیبا مانع انتقال ایسکو به بارسلونا شد +عکس

حرف و حدیث درباره انتقال ایسکو بازیکن تکنیکی خط میانی رئال مادرید اسپانیا به بارسلونا یا حتی تیم های انگلیسی، بویژه در ماههای اخیر شدت گرفته است اما ظاهرا ظهور یک مانکن زیبا به نام کارمن مونوز مانع این کار خواهد شد.
این مانکن زیبا مانع انتقال ایسکو به بارسلونا شد +عکس

به نقل از العربیه، علاوه بر بارسلونا رقیب اصلی رئال مادرید، تیم هایی نظیر لیورپول و تاتنهام انگلیس نیز خواستار جذب ایسکو 25 ساله شده اند، اما ارتباط این بازیکن با کارمن و علاقه این مانکن به ماندن ایسکو در رئال مادرید، باعث ناامید شدن تیم های رقیب شده است.

بنا به گزارش رسانه های اسپانیایی، کارمن در مالاگا در نزدیکی محل تولد ایسکو متولد شده است. او در مادرید با این بازیکن آشنا شده است.

ایسکو تنها در چند بازی اخیر فرصت بازی بیشتری در رئال مادید یافته است، وی پیشتر تنها به عنوان ذخیره وارد میدان میشد. بسیاری از رسانه های اسپانیا و هواداران رئال، از زین الدین زیدان به دلیل عدم بکارگیری ایسکو انتقاد می کردند.

ایسکو پیش از بازی رئال مادید و بارسلونا، عکسی را در صفحه تویتر خود منتشر کرد که وی در حال خوردن یک غذای مخصوص شهر بارسلونا بود. بسیاری نیز انتشار این عکس را به معنی تصمیم انتقال این بازیکن به بارسلونا تفسیر کردند.

او اما در صفحه تویتر خود گفت که این عکس به معنی اینکه رئال مادرید در دربی اسپانیا، بارسلونا را خواهد خورد. گفتنی است که رئال مادرید در این دیدار 2-3 به بارسلونا باخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lx89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آمار عجیب و غریب ایسکو در لیگ قهرمانان