تاریخ انتشار: 1395/06/24 14:00
شایعه یا واقعیت؛
کد خبر: 261525

واگذاری تیم فوتبال فجر شهید سپاسی؟!/ بازیکنان در تب و تاب؛ مسئولین در خواب

تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی سال هاست با حضور خود در ورزش ایران فرهنگ جدیدی وارد ورزش ایران کرد.
واگذاری تیم فوتبال فجر شهید سپاسی؟!/ بازیکنان در تب و تاب؛ مسئولین در خواب

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، آری تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در حال حاضر تنها باشگاه ایران است که نام شهید را بر روی خود می بیند و طلایه دار مکتب جهاد و فرهنگ در ورزش ایران است.  

این روزها تیم فوتبال فجر شهید سپاسی پس از سقوط به لیگ دسته اول روزهای خوبی را سپری نمی کند اما همان کسانی که برای باز کردن گره در به رویشان باز شده گره ها را کور تر می کنند.   

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی حالا فقط یک تیم نیست، این باشگاه در بین تمام ایرانیان یک ارزش است، نامی که وقتی به میان می آید تلاش برای رسیدن به غیر ممکن ها را یک واقعیت می داند مگر می شود که من و همه فارسی ها خیال مستطیلی سبزمان را بدون زردپوشان شیرازی رنگ آمیزی می کنیم.

شاید نتایج این روزها کمی خاطره مان را رنجور کرده باشد اما حالا وقت جبران است، همه پدرها روزی با مشکل مواجه می شوند و هیچ فرزندی مادرش را برای چهره پژمرده اش سرزنش نمی کند و کنار او می ماند جبران روزهایی که غرور و شجاعت را این بار در میدان ورزش به ما یاد دادی، یاد دادی تا بفهمیم خواستن، توانستن است، در عرض بیست سال یک پرچم بلند برای شهر و استانی شدی که خود تاریخی به قدمت هزاران سال داشت، آری فجر حالا در تاریخ شیراز و فارس مثل بقیه افتخارات این دیار بیرقی است بلند!  

در زمانی که اینترنت و دنیای مجازی هر روز گسترده تر می شود، فجر و مکتب فجر باید بماند تا نام و یاد و فرهنگ شهید و دفاع از ارزش ها بمانند.  

واگذاری فجر، واگذاری تمام روزهایی است که جوانان این شهر و استان عرق می ریختند تا جزیی از فرهنگ فجر باشند که روزی پس از گلزنی پیراهن خود را بالا بزنند و عکس شهید سپاسی را به یک دنیا نشان دهند، همان دنیایی که پر شده از عکس هایی که ما را به فراموشی ارزش ها وا داشته است.

ارزش و جهاد امروز در تمامی زمینه هاست، مگر می شود پاسدار این مرز و بوم بوده باشی و حالا دم از واگذاری بزرگترین ارزش ورزشی کشور بزنی! بودن در باشگاه برای خیلی ها افتخار بود و حالا می خواهید این افتخار را به کدام نام بسپارید؟ 

حرف هایی که به قول نقالان آن از دلسوزی است، دل مردم یک استان را می سوزاند، این استان نه پرسپولیس می خواهد و نه رئال مادرید و نه هیچ چیز دیگری! 

فقط یک فجر شهید سپاسی می خواهد که همه اقشار جامعه با آن در زمان سختی و فشار همدردی می کردند و یاد می گرفتند می شود پیروز شد حتی اگر معروف نباشی، پولدار نباسشی ولی یاد خدا باشی و نام یک شهید قوت قلب دقایق سخت بازندگی ات باشد.  

همان لحظاتی که در رختکن ناامیدی همه بازیکنان دست در دست هم صدا می زدند « یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی» روزهای نبرد ایران علیه عراق هیچ کس دنبال پست و مقامی نبود اما همه با یاری هم می شتافتند تا به پیروزی برسند.  

اگر راهکاری دارید برای برون رفت فجر از مشکلات ارائه دهید و نه برای بیرون رفت فجر شهید سپاسی از فوتبال این استان!  

تیم فجر شهید سپاسی برای مردم فارس و شیراز است و جبهه ای بلند به نام شهید سپاسی دارد ، همان طور که بازیکنان این تیم هم قسم شده اند تا درک بیشتری از نام بزرگ فجر شهید سپاسی داشته باشند ما هم باید درک بیشتری از وام خواهی اطرافیان داشته باشیم که به بازی گرفته نشویم این بیاید یا آن برود، تنها چیزی که باید بماند فجر است!  

فجر نه برای من است و نه برای تو! فجر سهم تمام شهدای ایران در دنیای امروز است که فراموشی، کوچکترین بی وفایی آن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mdqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وسیله ای برای تسویه حساب های شخصی/ چرا فوتبال ما را به هم نزدیک نمی‌کند؟!
اختصاصی/