تاریخ انتشار: 1395/06/22 22:25
اختصاصی/
کد خبر: 261825

راه ناهموار نساجی تا نیم فصل لیگ یک

نگاهی اجمالی به برنامه مسابقات نساجی در لیگ ازادگان نشان می دهد که فکری و شاگردانش در کسب نتیجه چندان هم موفق نبوده اند.
راه ناهموار نساجی تا نیم فصل لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نساجی در ۶ هفته ابتدایی لیگ ازادگان برابر اکسین، نفت مسجد سلیمان، ایرانجوان، مس کرمان، گل گهر و فجر قرار گرفت تا در مجموع این دیدارها یک برد، یک پیروزی و چهار مساوی کسب کند و با هفت امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گیرد. این در حالی است که غیر از اکسین و گل گهر باقی تیم ها جزو قعرنشینان لیگ محسوب می شدند.

پرهوادارترین تیم شمال کشور تا هفته نهم باید مقابل خیبر، مس رفسنجان و استقلال اهواز صف ارایی کند و پس از این دیدارها تازه بازی های سختش اغاز می شود. به طوری که نساجی از هفته دهم باید در چهار مسابقه به مصاف مدعیان صعود برود. دیدار برابر ملوان، خونه به خونه، بادران و پارس جم چهار مسابقه سخت نساجی است که اتفاقا همگی این تیم ها نتایج خوبی تا به اینجا کسب کرده و از خط حمله قدرتمندی برخوردارند و در مقابل خط دفاع نساجی پاشنه اشیل این تیم به حساب می اید. 

چهار دیدار انتهایی قایمشهری ها تا رسیدن به نیم فصل هم چندان اسان به نظر نمی رسد. اگر فولاد یزد که در این چند ساله گربه سیاه نساجی بوده و الومینیوم اراکی که با مهابادی خوب دفاع می کند را روی کاغذ رقیبان چندان دندانگیری به حساب نیاوریم، بازی مقابل راه اهن و سپیدرود بدون شک جزو سخت ترین مسابقات این تیم خواهند بود.

حال باید منتظر ماند و دید که فکری و شاگردانش که از ۶ بازی نسبتا اسان ابتدای فصل تنها ۷ امتیاز کسب کرده اند با اغاز دیدارهای سخت چه خواهند کرد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mdz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته ششم/ جدول دست نخورده باقی ماند
اختصاصی/