تاریخ انتشار: 1395/08/09 16:20
کد خبر: 251997

کاوه آقای گل در برابر تیمهای سطح پایین لیگ!

رضایی که ستاره فصل نقل و انتقالات بود تاکنون نتوانسته انتظارات آبی پوشان را برآورده کند
کاوه آقای گل در برابر تیمهای سطح پایین لیگ!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،نیاز همزمان پرسپولیس و استقلال برای خرید یک مهاجم بزرگ در این فصل، کاوه رضایی را تبدیل به ستاره بزرگ فصل نقل و انتقالات کرد. او هم بعد از حاشیه‌های زیادی، با قراردادی پر سر و صدا به استقلال رفت اما بعد از گذشت 10 بازی، هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. رضایی تا اینجای فصل، فقط 3 گل برای استقلال زده و 11 بازیکن در لیگ، بیشتر از او موفق به گلزنی شده‌اند. بازیکنانی که بیشتر آن‌ها، به اندازه رضایی فرصت بازی در تمام دقایق تمام بازی‌های لیگ را پیدا نکرده‌اند.

فارغ از آمار ضعیف گلزنی رضایی، عملکرد او در بازی‌های بزرگ باعث ناراحتی استقلالی‌ها شده است. رضایی این فصل هر سه گلش را به تیم‌هایی زده که در حال حاضر رتبه‌های دو رقمی دارند. او بازی دوم فصل دروازه استقلال خوزستان را باز کرد، بعد به ماشین سازی گل زد و بعد هم توانست مقابل سیاه جامگان گل سه امتیازی آبی‌ها را بزند.

استقلال بین تیم‌های تک رقمی جدول با پرسپولیس، نفت تهران، پیکان، صنعت نفت، ذوب آهن و فولاد بازی کرده که در این بازی‌ها، دیگر مهاجمان استقلال گلزن تیم بودند و رضایی عملکرد قابل قبولی نداشت. جابر انصاری دو گل از سه گلش را به نفت تهران و فولاد زده و قربانی هم هر دو گلش را وارد دروازه صنعت نفت و ذوب آهن، دو تیم تک رقمی جدول لیگ کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mjry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب طوفانی جدید منصوریان رونمایی شد/رونمایی از برگ برنده منصوریان