تاریخ انتشار: 1395/07/13 02:09
کد خبر: 257849

پرسپولیس و رامین، اشکان و سوزن گرامافون!

حتماً در جریان داستان اشکان دژاگه و شایعات ماه‌های اخیر هستید.
پرسپولیس و رامین، اشکان و سوزن گرامافون!

 به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، اسم پرسپولیس از خیلی پیش به عنوان مقصد بعدی کاپیتان دوم تیم ملی مطرح شد و البته فعلاً طرفین در مرحله «انکار» هستند! (تجربه نشان داده امضای قرارداد همکاری در فوتبال ما مراحلی دارد که یکی از آن‌ها تکذیب همه چیز از سوی دو طرف است!) حالا این وسط اظهارنظر و موضع‌گیری جناب برانکو جالب است که گفته: «اشکان دژاگه بازیکن بزرگی است ولی لیست ما پر شده و جایی برای او نداریم.» این جمله برایتان آشنا نیست؟

 

یک راهنمایی؛ دو کلمه اول جمله را بردارید! حالا در قسمت نقطه‌چین یک اسم دیگر بگذارید! یادتان آمد؟!

درست دو ماه پیش که زمزمه بازگشت رامین رضاییان از ترکیه علنی شد، پروفسور کروات دقیقاً از همین جمله استفاده کرد. رامین آنجا فسخ کرد و برانکو همین جمله را تکرار! رامین به تهران آمد،‌ به باشگاه رفت، فردا دوباره با پدرش رفت، ‌مصاحبه کرد، فیلم پر کرد و از پشیمانی با بغض حرف زد. همه مصاحبه کردند و نظر دادند ولی... حرف مرد یکی بود و پروفسور همچنان روی همین جمله ایستاده بود و مثل گرامافون که سوزنش گیر کند، مدام تکرار می‌کرد: «رامین بازیکن بزرگی است ولی لیست ما پر است و جایی برای او نداریم!»

صدالبته این لیست جادویی (!) با قابلیت کشسانی تا بی‌نهایت (!) کار خودش را کرد و اسم ساسان انصاری از فهرست خارج شد تا جا باز شود، رامین قرارداد بست و سر تمرین رفت اما برانکو هنوز...! بگذریم؛ حالا به نظرتان لیست جا دارد؟!

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mll7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام برانکو به بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه می شوند