تاریخ انتشار: 1395/07/13 13:08
اختصاصی/
کد خبر: 257801

هادی بلوری: دانش گل محمدی برای همگان ثابت شده است/ موفقیت تیم از موفقیت شخصی مهم تر است

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به نظرم آقاى گلمحمدى یکى از مربیان جوان و آینده داره استان همدان است.
هادی بلوری: دانش گل محمدی برای همگان ثابت شده است/ موفقیت تیم از موفقیت شخصی مهم تر است

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هادی بلوری کاپیتان شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: شهردارى همدان امسال هم مثل همیشه ٧٠٪‏ تیم با بازیکنان بومى بسته شده و رسالت همیشگى شهردارى همدان معرفى بازیکنان مستعد و جوان بومى به فوتبال استان و کشور بوده و تا الان هم موفق بوده، انشالله تلاش میکنیم که جایگاه خوبى در پایان فصل داشته باشیم و نماینده خوبى براى فوتبال استان باشیم.

کاپیتان شهرداری همدان افزود: علت موفقیت شهرداری همدان در دو فصل اخیر اتحاد و همدلى کادر فنى، بازیکنان، مدیریت و تمام اعضاى تیم بوده که با تمام وجودشان در حال تلاش هستند.

هادی بلوری در مورد دیدار با کارا شیراز گفت: به نظر من تیم کارا تیم خوب و قابل احترامی است و فوتبال خوبى ارائه می دهند و از بازیکنان با تجربه اى بهره می برند، اما هدف ما انشاالله کسب ٣ امتیاز این بازی می باشد و همه تلاش می کنیم که با نتیجه خوبى از شیراز برگردیم.

هافبک شهرداری همدان افزود: ما بازى به بازى باید جلو برویم و کادر فنى ما مطمئنن براى تمام بازیهایمان برنامه ریزى کرده اند و براى هر بازى تدابیر خاصى در نظر میگیرند و انشاالله با تلاش بازیکنان تیم نتایج خوبى کسب می کنیم.

بلوری در ادامه افزود: از حالا براى صعود زوده بخواهیم صحبت کنیم چون ما هنوز اول راه هستیم و هدفمان صعود به مرحله دوم مسابقات است و گروه ما گروه خیلى سختی است. رقبای ما خیلى خوب تیم شان را بستند، به نظرم گروه ما سخت ترین گروه لیگ دو است، اما بازیکنان و مربیان ماهم جزء بهتریها هستند.

در ادامه هافبک شهرداری افزود: خدارو شکر اعضاى محترم شوراى شهر خصوصا آقاى میرزایى و مهندس طبى پیگیر مشکلات تیم هستند و تیم ما با وجود حاج عباس صوفى یکى از قویترین هیئت مدیره هاى کشور را دارد، مدیر عامل تیم جناب آقاى اسکندریان هم دنبال رفع مشکلات بازیکنان هستند. خدارو شکر باشگاه شهردارى در چند سالى که تیمدارى میکند هیچ وقت بدهى به هیچ بازیکنى نداشته است و همیشه تلاش کرده که حق و حقوق بازیکنان و پرداخت کند.

کاپیتان شهرداری همدان ادامه داد: در بازى با آلومینیم به عنوان یار تعویضى به بازى آمدم، تصمیم کادر فنى بوده و براى من مهم موفقیت تیم است پس من تلاشم را می کنم که حتى اگه یک دقیقه هم بازى بکنم بهترین بازى خود را انجام بدهم.

بلوری در مورد اخراج در بازی با پاس گفت: به نظر من کارت زرد اولم کمی سختگیرانه بود و بازى اول دربى بود و حساسیت خاص خودش را داشت.

بازیکن سابق پاس همدان در ادامه افزود: به نظرم آقاى گلمحمدى یکى از مربیان جوان و آینده داره استان همدان است، خیلى براى کارش زحمت می کشد و هرسال هم چند بازیکن جوان بومى به فوتبال کشور معرفى کرده و همیشه با بازیکنان ارتباط خوبى برقرار می کند.

هادی بلوری درپایان گفت: تشکر ویژه دارم از بازیکنان غیر بومی تیم که با تمام وجود براى تیم تلاش میکنند و ارتباط خوبى با همه اعضا تیم دارند انشاالله با تلاش همه بازیکنان بتوانیم در پایان فصل دل مردم همدان و هواداران عزیزمان را شاد کنیم.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mlz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی شاهسوند به شهرداری همدان پیوست
اختصاصی/