تاریخ انتشار: 1395/07/04 17:43
کد خبر: 259425

مصاحبه ای کوتاه با طارمی

مصاحبه ای کوتاه با طارمی

آقای گل فصل گذشته لیگ در این فصل اعلام کرد که می‌خواهد فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند و در حالی که همه چیز برای حضورش در ترکیه فراهم بود ناگهان تصمیم به بازگشت به پرسپولیس گرفت و اتفاقا مورد استقبال برانکو هم قرار گرفت و از هفته دوم هم به میدان رفت..

آقای گل فصل گذشته لیگ در این فصل اعلام کرد که می‌خواهد فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند و در حالی که همه چیز برای حضورش در ترکیه فراهم بود ناگهان تصمیم به بازگشت به پرسپولیس گرفت و اتفاقا مورد استقبال برانکو هم قرار گرفت و از هفته دوم هم به میدان رفت. مهدی طارمی اما تا قبل از هفته هفتم آماری بسیار ضعیف از خود به نمایش گذاشت تا جایی که در بازی برابر استقلال یک موقعیت عالی را از دست داد. طارمی اما در بازی برابر سپاهان توانست هم طلسم 13 سال بدون شکست ماندن سپاهان را بشکند و هم با دو گلی که زد به روزهای اوج خود برگردد. مهدی طارمی در خصوص شرایط خود و پرسپولیس گفت و گو کرد. 

  •    برد بسیار خوبی را در برابر سپاهان به‌دست آوردید.

واقعا بازی خوبی بود و هر دو تیم بازی بسیار جذابی را از خود به نمایش گذاشتند و هیچ تیمی در این بازی رو به بازی دفاعی نیاورد و همین باعث شد تا بازی زیبایی را شاهد باشیم. ما در این بازی بسیار هماهنگ ظاهر شدیم و اجازه ندادیم سپاهان در نیمه دوم حتی از زمین خودش جلوتر بیاید و توانستیم سه امتیاز بازی را پیش از تعطیلی لیگ به‌دست بیاوریم.

  •   می‌دانید که بعد از 13 سال توانستید سپاهان را در خانه شکست دهید؟

این را بعد از بازی فهمیدم که بعد از 13 سال سپاهان را در خانه شکست دادیم و قبل از آن نمی‌دانستم. خوشحالم که بالاخره توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم.

  •    با دو گلی که به ثمر رساندی نشان دادی دوباره به روزهای اوج نزدیک می‌شوی.

من واقعا در این مدت تلاش زیادی کردم تا بتوانم گل بزنم اما با بدشانسی توپ‌هایم تبدیل به گل نمی‌شد اما خوشحالم که توانستم دوباره گلزنی را شروع کنم. امیدوارم که بتوانم همین روند را در تیم ملی و در لیگ ادامه دهم.

  •   در شش هفته گذشته نتوانسته بودی انتظارات هواداران را بر آورده کنی.

من بعد از اینکه به تیم اضافه شدم، تیم دوران بدنسازی خود را تمام کرده بود و نتوانستم به‌خوبی با تیم بدنسازی کنم و به همین دلیل خودم هم این را قبول دارم که تا قبل از بازی برابر سپاهان بد بودم. امیدوارم از این به بعد بتوانم به تیم کمک کنم و بازی‌های خوبی را برای پرسپولیس انجام دهم.

  •   البته موقعیتی که در بازی برابر استقلال از دست دادی بیشتر به چشم آمد.

راستش را بخواهید خودم هم ناراحتم که نتوانستم در داربی گل بزنم، ولی  در داربی بازی خوبی را انجام دادیم و واقعا حقمان در داربی پیروزی بود اما متاسفانه بعضی وقت‌ها شانس با تو یار نیست.

  •   خودت را آماده حضور در تیم ملی کرده‌ای؟

خوشحالم که مانند سرباز می‌توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی هم مفید باشم  و در راه جام جهانی به تیم ملی و کشورم کمک کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mm99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی! حالا حالاها به گرد پای من هم نمی رسی!