تاریخ انتشار: 1395/06/20 12:15
کد خبر: 262325

من یونایتد- من سیتی/ انتقام زلاتان از پپ

منچستریونایتد شنبه در اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی خواهد بود.
من یونایتد- من سیتی/ انتقام زلاتان از پپ

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، شنبه بعدازظهر از ساعت ۱۶ به وقت تهران، منچستریونایتد در الدترافورد میزبان منچسترسیتی خواهد بود. قضاوت داربی شهر منچستر برعهده کلاتنبرگ است. کلاتنبرگ ۴۱ ساله در دو فصل گذشته نیز در الدترافورد داور دیدار داربی شهر منچستر بوده است. دو فصل قبل یونایتد در الدترافورد سیتی را با نتیجه ۴-۲ شکست داد و بازی دو تیم در فصل گذشته در الدترافورد ۰-۰ مساوی شد. مایک دین نیز داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

 

منچستریونایتد بدون مصدوم به مصاف سیتیزن ها می رود. مخیتاریان مشکل خاصی برای این دیدار ندارد و طبق گفته مورینیو می تواند دقایقی به میدان برود. همچنین شاو و فلینی هم می توانند از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان بروند.

 

در سمت مقابل، پپ گواردیولا، آگوئرو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، مهاجم آرژانتینی سیتی که در سه بازی ابتدایی این فصل سه گل زده است، مهمترین غایب دیدار داربی شهر منچستر است. پپ گواردیولا تایید کرد که سانه و گوندوغان از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده اند و آماده حضور در مسابقه هستند، اما شرایط کمپانی هنوز خیلی آماده بازی نیست.

 

هر دو تیم شهر منچستر در سه بازی ابتدایی خود به سه برد رسیده اند ولی در نهایت این رکورد در هفته چهارم، برای یکی از دو تیم یا هر دو، از بین خواهد رفت. منچسترسیتی در ۵ بازی رسمی گذشته خود موفق به کسب ۵ برد شده است، یونایتد هم از ۴ بازی رسمی قبلی خود، ۴ برد کسب کرده است.

 

سال گذشته بازی دو تیم در این ورزشگاه با تساوی ۰-۰ پایان یافت. در بازی برگشت در اتحاد، یونایتد با گل رشفورد به پیروزی رسید. در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ نیز یونایتد در الدترافورد، با نتیجه سنگین ۴-۲ سیتی را شکست داد. در مجموع در ۵ بازی قبلی دو تیم، سهم برد هر تیم دو برد بوده است و یک مسابقه هم به تساوی انجامیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mp5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگ برنده پپ در دربی منچستر

بارش شدید باران در پکن دربی منچستر را لغو کرد
دربی منچستر سیتی و منچستر یونایتد؛