تاریخ انتشار: 1395/06/19 13:44
کد خبر: 262501

ورزشگاه تبریز برای پرسپولیس ناامن است!

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، ورزشگاه‌ را به دلیل تشویق پرشور و پر نشاط هوادارن برای حریف نا امن خواند
ورزشگاه تبریز برای پرسپولیس ناامن است!

اسماعیل قلیچ‌خانی در مورد برنامه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، برای دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: برای بازی فردا طبق تصمیم مسئولان تنها 5 هزار بلیت فروخته می‌شود. طبق روال قبلی از هواداران تیم خواستیم تنها تراکتورسازی را تشویق کنند و کاری با تیم حریف نداشته باشند. تشویق تراکتورسازی بهترین کار برای تزریق انرژی به بازیکنان است و همین کار تیم حریف را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

وی در مورد جلساتی که در این مورد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این مورد دو جلسه برگزار کردیم و روز گذشته هم هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم. برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی داریم و قرار است اگر هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمدند آنها را تکریم کنیم و مورد استقبال قرار دهیم تا بازی در فضایی جوانمردانه برگزار شود.

 

قلیچ‌خانی در ادامه یادآور شد: در تهران و جلسه‌ای که برای تیم ملی داشتیم و یکی دو تن از اعضای کانون هواداران پرسپولیس روبرو شدم و برخورد بسیار صمیمی داشتیم. از آنها خواستم اگر برای بازی به تبریز آمدند این مسئله را به ما اطلاع بدهند تا امکانات لازم را در اختیارشان بگذاریم و شرایط خوبی برای برگزاری بازی به وجود بیاوریم.

 

وی در پایان تصریح کرد: در این بازی نشان می‌دهیم که ورزشگاه‌های تبریزی ناامن است اما نه از این بابت که سنگ و شی به زمین پرتاب شود. ورزشگاه‌های ما به دلیل تشویق پرشور و  پر نشاط هوادارن و انرژی که هواداران می‌دهند برای حریف نا امن است. مطمئن باشید بازی به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mp7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوب برای پرسپولیسی ها در آستانه دربی