تاریخ انتشار: 1395/08/24 14:07
کد خبر: 249197

جدال یوزهای ایرانی برای تداوم صدرنشینی

شاگردان کی روش در پنجمین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی سوریه می روند.
جدال یوزهای ایرانی برای تداوم صدرنشینی

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم ملی فوتبال کشورمان با 10 امتیاز در صدرجدول گروه A بازیهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد. این تیم برای حفظ صدرنشینی خود باید این بازی را ببرد تا با خیال راحت دور رفت این بازیها را پشت سر بگذارد.

علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت و احسان حاج صفی و سردار آزمون به علت محرومیت قادر به همراهی تیم ملی در بازی مقابل سوریه نیستند. براین اساس نبود بازیکنان اصلی دغدغه اصلی کی روش دراین بازی است و باید دید سرمربی تیم ملی از چه ترکیبی در این بازی استفاده می کند.

تیم ملی سوریه به علت جنگ در کشورش نمی تواند از حریفانش میزبانی کند. براین اساس دیدار دو تیم در مالزی برگزار می شود. شهر محل برگزاری این بازی بارانی است و همین موضوع می تواند دردسرهایی برای هر دو تیم ایجاد کند.

به هر حال باید دید کی روش برای برگزاری بازی در هوای بارانی چه تدابیری اندیشیده است تا ملی پوشان سربلند از زمین مسابقه بیرون بیایند.

در آن سوی میدان، تیم ملی سوریه برخلاف پیش بینی ها نتایج خوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه کسب کرده و با 4 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

سوری ها به خاطر جنگ در کشورشان با تمام توان خود مقابل حریفان حاضر می شوند. براین اساس آنها حریف دست و پا بسته ای برای تیم ملی ایران محسوب نمی شوند و همین موضوع کار را برای ملی پوشان ایرانی سخت می کند.

با این اوصاف باید دید شاگردان کی روش می توانند رکورد شکست ناپذیری خود را مقابل سوریه حفظ کند یا خیر!

لازم به ذکر است; بازی دو تیم فوتبال ایران و سوریه فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه توانکو عبدالرحمن برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mqlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بخاطر تیم ملی، همراه با بازیکنان پرسپولیس به اردو نرفتم!