تاریخ انتشار: 1395/08/23 13:02
کد خبر: 249401

رونالدو و مسی قابل قیاس نیستند

سانتیاگو کانیزارس، دروازبان سابق تیم فوتبال والنسیا اعتقاد دارد کریس رونالدو شانس بیشتری برای کسب توپ طلای این فصل دارد.
رونالدو و مسی قابل قیاس نیستند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، دروازبان افسانه ای والنسیا در گفتگویی با شبکه رادیوی SP1 به مقایسه لیونل مسی و کریس رونالدو پرداخت و رونالدو را برای دریافت توپ طلا شایسته تر دانست.

کانیزارس اظهار داشت:

کسی نمی تواند تاثیرات زیاد لئو مسی را در تاریخ فوتبال نادیده بگیرد، او تقریبا تمامی رکوردهای لا لیگا و اروپا را به نام خود ثبت کرده و هواداران زیادی نیز در دنیا دارد، اما از لحاظ افتخارات تیمی و ملی فاصله زیادی با کریس رونالدو دارد. رونالدو با تیم ملی پرتغال قهرمان اروپا شده و یکی از معتبرترین جام های ملی را در کارنامه دارد، چیزی که مسی آن را در سطح قاره خود ندارد.

 

لیونل مسی چندی پیش عنوان کرده بود که حاضر است توپ های طلای خود را بدهد اما یک جام جهانی داشته باشد، کانیزارس در این مورد اعتقاد دارد:

به او حق می دهم که چنین تصوری داشته باشد زیرا ارزش جام جهانی بسیار بالاست اما او باید بداند که برای دریافت جام جهانی 5 توپ طلا کافی نیست شما باید یک تیم باشی تا بتوانی قهرمان جهان شوی. باید قهرمان شوی و توپ طلا بگیری نه اینکه توپ طلا بگیری تا قهرمان شوی.

وی در پایان گفت:

بنظرم تا وقتی لئو یک جام ملی معتبر در کارنامه خود ندارد با کریس قابل مقایسه نیست. امسال هم سال رونالدوست و شک نکنید توپ طلا به او خواهد رسید، او قهرمان لیگ قهرمان و یورو 2016 شده است و چه افتخاری از این بالاتر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mqp7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اومتیتی: لیونل مسی یک استثناست