تاریخ انتشار: 1396/12/14 15:22
کد خبر: 157325

برای هواداران پرسپولیس؛ خطر در کمین است، آشتی کنید لطفا!

حتی اگر تصور کنیم پرسپولیس تمام اتفاقات تلخ ناشی از شکست در شهرآورد را فراموش کرده و برای بازی با الوصل با توپ پر وارد زمین می‌شود این پرسش که چه تعداد هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه می‌روند سوال بزرگی است که غالبا پاسخی همراه با عباراتی ناامید کننده دارد.
برای هواداران پرسپولیس؛ خطر در کمین است، آشتی کنید لطفا!

ظاهرا شکست در شهرآورد و عقب افتادن جشن قهرمانی به مذاق بسیاری از هواداران تلخ آمده و به نظر می‌رسد استقبال از این مسابقه آسیایی سردتر از حد تصور باشد. پرسپولیس در نخستین بازی لیگ قهرمانان این فصلش در خانه مقابل نسف قارشی در شرایطی که بعد از چند برد داخلی پا به این رقابت‌ها گذاشته بود فقط شاهد 25 هزار و 830 تماشاگر بود. اتفاقی که بازیکنان و کادر فنی را شگفت زده کرد و مدیر تیم با این توجیه که احتمالا هواداران تیم ازبک را جدی نگرفته‌اند سعی در توجیه کردن خودش و رسانه‌ها داشت.

پیش بینی می‌شود فقط چهار روز بعد از باخت به استقلال و انتقاداتی که به برانکو و تیمش شده حتی تعداد تماشاگران بازی با الوصل کمتر از آن 25 هزار و 830 نفر بازی قبلی باشد بخصوص اینکه هر چه به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم هم ترافیک تهران پیچیده‌تر و دردناک‌تر می‌شود هم گرفتاری شهروندان به حدی می‌رسد که فوتبال در اولویت قرار نگیرد. با این حال اگر باخت به استقلال را کنار بگذاریم در این فصل هواداران پرسپولیس از بازی‌های خانگی این تیم استقبال خوبی نداشته‌اند و فقط در زمان احساس خطر از تیم شان حمایت کرده‌اند. شاید غیر از شهرآورد تنها بازی که تماشاگر خوبی داشت بازی تراکتورسازی بود اما در کل بازی‌های خانگی پرسپولیس در این فصل کمتر از فصل قبل تماشاگر داشته. به نظر می‌رسد امروز هم تعداد تماشاگران در خوشبینانه ترین حالت به 25 هزار نفر برسد اما اینجا همان جایی است که هوادار پرسپولیس باید احساس خطر کند و در حمایت از تیمش به ورزشگاه برود. امروز بازیکنان و کادر فنی بیشتر از همیشه انتظار هواداران شان را می‌کشند و آخرین بازی خانگی سال می‌تواند هم حکم آشتی هواداران و تیم محبوب شان را داشته باشد هم با یک پیروزی مقتدرانه زمینه صعود را مهیا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36r96j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: فرصتی برای غمگین شدن نداریم/ خیالتان راحت محسن ربیع خواه بازی نمی کند