تاریخ انتشار: 1396/03/26 16:08
کد خبر: 203197

کیانی: بازیکنان در این شرایط سخت باید به فکر باشگاه باشند

کاپیتان تیم تراکتورسازی تأکید کرد که بازیکنان این تیم برای ماندن در تراکتورسازی باید به فکر این باشگاه باشند.
کیانی: بازیکنان در این شرایط سخت باید به فکر باشگاه باشند

به گزارش فرتاک ورزشی ،مهدی کیانی درخصوص شرایط سخت تراکتورسازی در مذاکره با بازیکنان فصل گذشته گفت: همه می‌دانند ما چه وضعیت سختی داریم. متأسفانه نمی‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم بنابراین باشگاه باید تمامی بازیکنان فصل گذشته را حفظ کند. در این چند هفته آقای آجورلو تلاش کرده تا بتواند مشکلات مالی را برطرف کند و به باشگاه پول بیاورد. الان در این وضعیت سخت بازیکنان ما باید با باشگاه کنار بیایند و مسائل مالی موضوعی است که بالاخره دیر یا زود برطرف خواهد شد.

وی تأکید کرد: بازیکنان تراکتورسازی به فکر آینده خودشان هستند، ولی مطمئن باشید آنها روی این تیم تعصب دارند و دیر یا زود همه قراردادهایشان را تمدید خواهند کرد. باشگاه شرایط سختی دارد و همه ما باید این وضعیت را درک کنیم. تراکتورسازی نمی‌تواند بازیکن بگیرد و این مشکل باید از یک جهت دیگر برطرف شود و آن هم ماندن تمامی بازیکنان در تراکتورسازی است. ما باید نشان دهیم که چقدر این تیم را دوست داریم.

کیانی عنوان کرد: هواداران فصل گذشته سختی‌های زیادی کشیدند و متأسفانه نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. باید به فکر آنها و شاد کردن هواداران تراکتورسازی باشیم. امیدوارم برای فصل جدید یک تیم خوب داشته باشیم تا از حیثیت تراکتورسازی دفاع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vamz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان قرمزها: حق هوادار نیست که اینطور نگرانش کنیم