تاریخ انتشار: 1398/04/16 17:41
قائم مقام سردبیر فرتاک ورزشی مدعی شد؛
کد خبر: 94649

میلاد فاندر:فدراسیونی که پیش از این دستور موقت محرومیت یک ماهه افراد را نیز رسانه ای می کرد،با چه توجیهی خبر محرومیت پنج ساله مدیرانش را روی خروجی قرار نمی دهد؟!

میلاد فاندر قائم مقام سردبیر فرتاک ورزشی نسبت به حواشی اخیر در پی انتشار آرای جدید کمیته اخلاق واکنش نشان داد.
میلاد فاندر:فدراسیونی که پیش از این دستور موقت محرومیت یک ماهه افراد را نیز رسانه ای می کرد،با چه توجیهی خبر محرومیت پنج ساله مدیرانش را روی خروجی قرار نمی دهد؟!

میلاد فاندر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:طرح یک شبه موضوع صلاحیت و یا عدم صلاحیت کمیته اخلاق در زمینه محروم نمودن مدیران فدراسیون فوتبال که در نوع خود اتفاقی کم سابقه یا بی سابقه بوده است را می توان از چند زاویه بررسی کرد

مدیر روابط عمومی و رسانه ای فصل گذشته باشگاه گل ریحان البرز افزود:موردی که پیش از هر موضوعی به ذهن مخاطبان یا کارشناسان می رسد این است،فدراسیونی که پیش از این حتی دستور موقت محرومیت یک ماهه افراد را نیز رسانه ای می کرد،با چه توجیهی رای محرومیت پنج ساله مدیرانش را روی خروجی وب سایت رسمی خود قرار نمی دهد؟!

میلاد فاندر اضافه کرد:مورد دیگر طرح موضوعاتی چون حفظ آبروی افراد پیش از قطعیت آرای کمیته اخلاق و تجدید نظر در کمیته استیناف است که توسط فدراسیون نشینان چند روزیست به گوش می رسد

طبعا شنونده برخورداری متولیان فوتبال از چنین روحیه ارزشی را در ابتدا ستایش خواهند کرد،اما پرسشی که مجددا و در ادامه ایجاد می شود این است:فدراسیونی که پیش از این دستور موقت محرومیت یک ماهه افراد به دست کمیته اخلاق که حتی قطعی توسط همین نهاد نیز نبوده است را توسط روابط عمومی خود رسانه ای می کرد،چه طور به یک باره ژست مدیرانی دغدغه مند در ارتباط با آبروی افراد را به خود می گیرد؟!

چه طور توقع دارند این ذهنیت به افکار عمومی متبادر و غالب نشود که تا نوبت برخورد کمیته اخلاق با فدراسیون نشینان رسید،آبروی افراد در درجه نخست اهمیت قرار گرفت که گویی خدای ناکرده بی آبرویی دیگر افراد برای شان در این مدت اهمیت چندانی نداشته است!

مدیر رسانه ای پیشین باشگاه آلومینیوم اراک در پایان افزود:اما مورد آخر ایجاد شبهه در صلاحیت یا عدم صلاحیت کمیته اخلاق صرفا در موارد محکومیت مسئولان فدراسیون فوتبال است که برداشت پارادوکس را نزد مخاطب به بالاترین میزان ممکن می رساند!

این که چه طور و در عرض تنها چند روز صلاحیت کمیته اخلاق که پیش از این بالاترین نهاد قضایی در فوتبال ایران به شمار می رفت،توسط مدیران سازمان لیگ و دیگر فدراسیون نشینان تحت شعاع قرار می گیرد پرسشی است که پاسخ آن نیز روشن است

اما تنها سوال بی جواب نزد بنده و شاید مخاطبان این است که از منظر ساکنان طبقه فوقانی ساختمان سئول،بالاخره چه نهادی حق ورود به پرونده مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال با هر نوع اتهامی را دارد؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wn87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای هواداران استقلال / شایعات تکذیب شد