تاریخ انتشار: 1398/08/03 19:11
شاهین بوشهر 0 پرسپولیس5
کد خبر: 83149

اختصاصی/ بازگشت رویایی علیپور به لیگ/ شاهین حرفی برای گفتن نداشت

تیم فوتبال پرسپولیس با ۵ گل، شاهین شهرداری را در هم کوبید.
اختصاصی/ بازگشت رویایی علیپور به لیگ/ شاهین حرفی برای گفتن نداشت

تیم شاهین شهرداری بوشهر که با یک امتیاز در قعر جدول قرار داشت، امروز در هفته هشتم لیگ نوزدهم به مصاف تیم پرسپولیس رفت. بوشهری‌ها خیلی زود و در دقیقه ۶ با گل علی علیپور، دروازه خود را باز شده دید تا در خانه، کار برای آن‌ها سخت‌تر دنبال شود. تیم کالدرون که در این فصل عملکرد خیلی خوبی در خط حمله خود نداشتند، در نیمه اول مقابل قعرنشین لیگ باز هم به گل رسیدند و این بار وحید امیری در دقیقه ۲۹ توپ را به درون دروازه ماکسیم کویلیتایا کرد.

شاهین که خیلی زود قافیه را به پرسپولیس باخته بود، علی علیپور گل سوم تیمش و گل دوم خودش و البته مشکوک به هند را در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند تا قرمز‌های پایتخت با برد ۳-۰ به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار، باز هم تیم پرسپولیس بود که با گل به استقبال شاهینی‌ها رفت. در دقیقه ۵۵، علی علیپور که در این فصل عملکرد ضعیفی در امر گلزنی داشت، در این دیدار با زدن گل چهارم پرسپولیس و سومین گل خود، هت تریک کرد تا بازگشت رویایی به لیگ نوزدهم داشته باشد.

اما این پاسان کار نبود و شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که نیمه دوم به بازی آمد، در دقیقه ۶۷ گل پنجم این تیم را به ثمر رساند تا شاهین با سنگین‌ترین شکست این فصل، زمین بازی را ترک کند. به نظر می‌آید شاهین با وجود چنین شرایطی خیلی زود به لیگ یک سقوط کند.

پرسپولیس با این برد پر گل به خط حمله خود بهبود بخشید و ۱۵ امتیازی شد.َ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wqkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور بهترین گلزن لیگ برتری پرسپولیس
با عبور از طارمی؛