تاریخ انتشار: 1402/02/02 17:10
کد خبر: 7449

حسینی: خوشحالم بار دیگر هواداران تراکتور را می‌بینم/ امیدوارم داور تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش در مصاف با تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند تا با دست پر تبریز را ترک کنند.
حسینی: خوشحالم بار دیگر هواداران تراکتور را می‌بینم/ امیدوارم داور تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد

سیدمجتبی حسینی قبل از دیدار با تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: خوشبختانه از نظر روحی و فنی شرایط خوبی بر تیم حاکم است. طی روزهای گذشته سعی کردیم به بهترین شکل بازیکنان را آماده بازی با تراکتور کنیم. امیدوارم که فردا بچه‌ها عملکرد خوبی داشته باشند و با کمترین اشتباه آنچه مدنظرمان است را اجرا کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

او درباره وضعیت تراکتور بیان کرد: تراکتور تیم خوبی است که طی هفته های گذشته به هارمونی مناسبی رسیده. من سابقه کار در تبریز را دارم و می‌دانم بازی کردن جلوی هواداران فهیم تراکتور چقدر دشوار است‌. البته خوشحالم که بار دیگر هواداران تراکتور را در ورزشگاه می‌بینم. امیدوارم که بتوانیم از این بازی سخت با دست پر خارج شویم.

سرمربی پیکان درباره انتخاب روح‌الله شریفی به عنوان داماد خداداد افشاریان برای قضاوت بازی با تراکتور تاکید کرد: هیچ وقت علاقه‌ای به اینکه قبل از بازی درباره تیم داوری حرف بزنم و فشاری روی آنها بگذارم نداشته و ندارم‌. با اینکه ضربه هایی از داوری در هفته های گذشته خوردیم، اما به همه داوران احترام می‌گذاریم و امیدوارم آقای شریفی و کمک های ایشان هم به خوبی از پس جو سنگین مسابقه در تبریز بر بیایند و روز خوبی داشته باشند.

حسینی درباره غایبان تیمش در بازی با تراکتورنیز گفت: بازیکن محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم که احتمال دارد به بازی با تراکتور نرسند. با این حال نگران چیزی نیستم؛ ما یک تیم جوان و یکدست هستیم و هرکسی در زمین باشد، شک ندارم بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xd93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و پیکان آغاز شد