تاریخ انتشار: 1396/08/17 13:49
کد خبر: 174649

علیرضا بیرانوند بدون رقیب در دروازه تیم ملی

علیرضا بیرانوند بدون رقیب در دروازه تیم ملی

نوع دعوت کارلوس کیروش از دروازبان‌های مختلف به اردوی تیم ملی به گونه‌ای است که نشان از اطمینان او در انتخاب مرد شماره یک تیم ملی دارد. ظاهرا او در حال انتخاب دروازبان‌های دوم و سوم برای حضور در جام جهانی است و ظاهرا پیراهن شماره یک را برای بیرانوند کنار گذاشته است.

در چند ماه اخیر که به یکباره انتقادات از علیرضا بیرانوند به دلیل بروز چند خطای تاثیرگذار از او افزایش یافته بود، تصور می‌رفت کارلوس کیروش به دیگر دروازبان‌های تیم ملی فرصت حضور در دروازه تیم ملی را بدهد، بخصوص اینکه بیرانوند روی دو گل دریافتی از سوریه تا حدودی مقصر بود. از طرفی حضور دروازبان مورد علاقه کیروش در لیگ سوئد نیز بهانه لازم را به این مربی می‌داد تا بار دیگر علیرضا حقیقی به دروازه تیم ملی بازگردد. اما در کمال تعجب حتی حامد لک نیز به حقیقی ترجیح داده شد تا در بازی با توگو، لک به عنوان دروازبان دوم ایران در ترکیب اصلی قرار گیرد.

وقتی در کازان، بیرانوند بار دیگر در ترکیب اصلی ایران مقابل روسیه به میدان رفت،مشخص شد که کیروش قصدی برای تغییر دروازبان شماره یک خود ندارد. پس از آن نیز عدم دعوت حقیقی به اردوی جدید تیم ملی، عدم حضور حامد لک به دلیل مصدومیت جزیی در اردوی جدید و همچنین دعوت از امیر عابدزاده و حسین حسینی که برای اولین بار رخ می‌داد نشان می‌دهد کیروش قصد ندارد رقیبی برای دروازبان شماره یک خود علم کند و انتخابش را برای سپردن دروازه ایران در جام جهانی به بیرانوند کرده و تنها برای انتخاب دو دروازبان ذخیره تردید دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xlje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 مرد کی‌ روش برابر کره مشخص شدند +عکس