تاریخ انتشار: 1396/09/29 18:00
استقلال تهران سه-ایرانجوان بوشهر صفر؛
کد خبر: 168449

تخصص استقلال در حذف تیم‌های دسته اولی/ آبی‌ها تا جام قهرمانی پشتک می‌زنند!

تیم فوتبال استقلال تهران حریف خود را در جام حذفی شکست داد.
 تخصص استقلال در حذف تیم‌های دسته اولی/ آبی‌ها تا جام قهرمانی پشتک می‌زنند!

 تیم های فوتبال استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر از ساعت 14:30 امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید تا استقلال در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیرد. استقلال قبل از این توانسته بود تیم های دسته اولی گل گهر سیرجان و نساجی مازندران را شکست بدهد تا سومین تیم دسته اولی هم قربانی آبی های پایتخت شود.

دقیقه 3، نخستین موقعیت جدی این دیدار توسط مهمان رقم خورد. اشتباه روزبه چشمی در خط دفاعی باعث شد تا توپ در موقعیتی مناسب در مقابل فیض‌الهی قرار بگیرد اما ضربه محکم این بازیکن به امید نورافکن برخورد کرد و برگشت داده شد. در ادامه حرکت زیبای بازیکنان استقلال با نفوذ مهدی قائدی همراه شد که پاس در عرض او در دهانه دروازه و پیش از رسیدن به علی قربانی توسط دروازه‌بان ایرانجوان قطع شد.

دقیقه 20، حرکت بازیکنان استقلال از سمت چپ با حرکت شجاعیان همراه شد که سانتر زیبای این بازیکن به قائدی رسید. این بازیکن جوان در حالی که می‌توانست گل نخست خود را برای آبی‌پوشان به ثمر برساند اما ضربه سر چکشی این مهاجم توسط دروازه‌بان ایرانجوان مهار شد.در ادامه بعد از حفظ توپ استقلالی‌ها، توپ در پشت محوطه جریمه به جپاروف رسید که ضربه محکم او با واکنش عالی اصغرزاده به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 35، حمله همه جانبه استقلال با ضربه شجاعیان همراه شد که در برگشت توپ به قائدی رسید اما باز هم مهاجم جوان استقلال در گلزنی ناکام بود و ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 40 حرکت تیمی بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رساند و این بازیکن پس از عبور از مدافع مستقیم خود با دروازه‌بان تک به تک شد که باز هم اصغرزاده مغلوب مهاجمان استقلال نشد و توانست واکنش خوبی را به ضربه اسماعیلی نشان دهد. در آخرین لحظات این نیمه هم مجید حسینی توانست با ضربه سر دروازه ایرانجوان را باز کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xo57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دوم استقلال به ایران جوان (جپاروف) + فیلم

 خبر خوب برای آبی‌پوشان
احتمال حضور مصدومان استقلال در جام حذفی قوت گرفت