تاریخ انتشار: 1396/05/15 19:47
کد خبر: 190701

تفکیک وزارت ورزش از جوانان فعلا منتفی است

«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان گفت: فعلا موضوع تفکیک وزارت ورزش از جوانان منتفی است و به همین دلیل توصیه اکید من به همه معاونت ها توجه جدی به مسائل جوانان، گسترش سازمان های مردم نهاد، ایجاد و استقرار خانه های جوان در تمام استان هاست.
 تفکیک وزارت ورزش از جوانان فعلا منتفی است

سلطانی فر روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه همچنین گفت: برنامه جدی من حفظ ثبات و آرامش و بهبود سن مدیریتی در ورزش کشور است و می توان در پنج استان کشور مدیرکل زن داشته باشیم.

وی افزود: استقلال فدراسیون ها را به عنوان یک دستاورد مهم دوره حضورم می دانم، ولی ساختار و قانون فدراسیون ها باید بگونه ای باشد که از بابت استقلال آنها خیالمان راحت باشد و امور مدیریتی ورزش کشور دچار اخلال نشود.

سلطانی فر با بیان اینکه بانوان به خوبی می توانند مسئولیت بپذیرند، گفت: در این مدت آن را دنبال کردم و الان هم در صورتی که نظر آقای رئیس جمهور باشد بازهم در این جایگاه خدمت کنم و مجلس رای اعتماد بدهد معتقدم در حداقل پنج استان می توانیم مدیر کل ورزش و جوانان زن داشته باشیم.

وی ادامه داد : در مدیریت فدراسیون ها و ستادی و استانی دنبال جوان گرایی هستم و این قول را داده ام که سن مدیریتی ورزش کشور را مناسب تر کنم.

وزیر ورزش و جوانان درباره توسعه ورزش همگانی در دولت دوازدهم گفت: افزایش مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی ، توسعه ورزش در بین دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ، استمرار نهضت جشنواره های همگانی استعداد یابی و تجهیز خانه های ورزشی روستایی در سراسر کشور از مهمترین برنامه های ما بود و امیدوارم ادامه باید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zgey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه ملی‌پوشان هندبال به وزیر ورزش: رحیمی می‌تواند نور امیدی به دل جوانان آینده‌دار باشد

سلطانی فر: در اعزام های خارجی باید ملاحظات سیاست، مصالح و منافع ملی در نظر گرفته شود
Print Email Short Link کد خبر: 510167 تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۱۸:۳۷:۱۷ بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون جانبازان و معلولین؛