تاریخ انتشار: 1396/05/25 08:09
کد خبر: 188649

بازگشت زلاتان به منچستریونایتد!

زلاتان ایبراهیموویچ که بعد از به پایان رسیدن قراردادش با یونایتد به تیم جدیدی نرفته است، به خاطر روند مثبت ریکاوری‎اش شانس خوبی برای بازگشت به یونایتد دارد.
بازگشت زلاتان به منچستریونایتد!

روزنامه انگلیسی سان خبر از بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به تیم فوتبال منچستریونایتد داده است. این مهاجم سوئدی فصل گذشته در یونایتد بازی کرد و آمار درخشان فوق‏العاده‏ای هم داشت. اما به خاطر مصدومیتی که در اواخر فصل به دست آورد، منچستریونایتد از اختیارش برای تمدید قرارداد قرضی یک ساله او استفاده نکرد و او را بازیکن آزاد اعلام کرد.

اما منابع نزدیک به باشگاه خبر از ریکاوری زودتر از موعد این بازیکن داده‎اند و در حالی که گفته می‏‌شد تا ماه ژانویه او نمی‏‌تواند برای تیمی بازی کند، این بار پزشکان ادعا کردند که او می‏‌تواند به زودی تمریناتش را دوباره آغاز کند.

زلاتان در مدتی که مصدوم بود با این که بازیکن آزاد اعلام شده بود از امکانات باشگاه یونایتد برای ریکاوری بهتر استفاده می‏‌کرد و خودش هم برای بازگشت هرچه سریع‎تر به تمرینات تلاش زیادی می‎کند. موضوعی که باعث شده یونایتدی‎ها به بازگشت او امید زیادی داشته باشند.

این در حالی است که مورینیو چندی پیش روملو لوکاکو، مهاجم جوان اسبق اورتون را برای پر کردن جای خالی زلاتان به خدمت گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zlx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پروسه بازگشت زلاتان به اولدترافورد کلید خورد