تاریخ انتشار: 1396/02/30 11:59
کد خبر: 209704

فهرست 22 نفره العین برای مصاف با استقلال

باشگاه العین در آستانه سفر کاروان این تیم به تهران فرست بازیکنان مد نظر مربی کروات را منتشر کرد.
فهرست 22 نفره العین برای مصاف با استقلال

زوران مامیچ در حالی امشب با شاگردان خود راهی تهران می شود که برای بازی رفت با استقلال نام 22 بازیکن را در فهرست مسافران قرار داد.بنا بر اعلام روزنامه الاتحاد العینی ها امشب با جت اختصاصی مالک باشگاه راهی تهران خواهند شد تا اردوی خود را در هتل اسپیناس برپا کنند.


خالد عیسى، داوود سلیمان، محمد سعید بوسنده، إسماعیل احمد، محمد احمد، ابراهیم دیاکیه، لی میونگ وو، کایو لوکاس، عمر عبدالرحمن، سعید الکثیری، محمد عبدالرحمن، داوود علی، خالد عبدالرحمن، راشد مهیر، مهند سالم العنزی، احمد برمان، دانیلو اسپریلا، سالم العزیزی، یوسف احمد، محمد خلفان، سعید جمعه وسلیمان ناصر بیست و دو بازیکنی هستند که زوران مامیچ با خود به تهران خواهد آورد.


تنها غایب سرشناس اردوی العینی ها در تهران بنا به نوشته روزنامه الاتحاد ناصرالشمرانی مهاجم ملی پوش عربستانی خواهد بود که بنا به تصمیم سران فوتبال این کشور همچون سفر قبلی العینی ها به اصفهان برای بازی با ذوب آهن نمی تواند این بار هم تیم خود را در سفر به تهران برای بازی رفت مرحله حذفی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی همراهی کند.


روزنامه الاتحاد به نکته جالب دیگری هم اشاره کرد آن هم حضور همراهان پرشمار در کنار کاروان بازیکنان و مربیان العین در سفر به تهران است. این روزنامه نوشت:« مبارک الهجری  رئیس باشگاه العین ، احمد حمید آل مزروعی  معاون رئیس هیئت مدیره، سلطان رشید عضو هیئت مدیره آکادمی ، محمد عبید حماد مشرف ، عبید الصعبنا از مسئولان اداری ، عصام عبدا.. سرپرست تیم در کنار زوران مامیچ مربی کروات و کادر دستیاران و پزشکان تیم را همراهی خواهند کرد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39579e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سخت شاگردان منصوریان با قضاوت داور چینی با لباس عربی!