تاریخ انتشار: 1397/02/21 11:06
کد خبر: 148404

علوی : تمام تیم ها اروند خرمشهر را مستحق صعود میدانستند/ نشان دادیم، با انجام فوتبال پاک هم می‌توان موفق شد

علوی : تمام تیم ها اروند خرمشهر را مستحق صعود میدانستند/ نشان دادیم، با انجام فوتبال پاک هم می‌توان موفق شد

محمد علوی سرمربی اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: فصل سختی را پشت‌سر گذاشتیم، خداراشکر توانستیم با وجود پستی و بلندی های زیاد به لیگ دسته اول صعود کنیم.

در این راه تعداد زیادی از افراد به‌دنبال لطمه زدن به تیم بودند، اما با لطف خدا توانستیم صعود کنیم.

برگزاری مسابقات بصورت دو مرحله ای کار منصفانه ای نیست، در مرحله اول 42 امتیاز و در مرحله دوم 17 امتیاز کسب کردیم، در بین تیم های لیگ دو بیشترین امتیاز را داشتیم و میتوانستیم در همان مرحله اول صعود کنیم.

از بازیکنان تشکر میکنم که با غیرت و مردانگی بازی کردند و به آن‌ها افتخار میکنم و به خود میبالم که مربی این بازیکنان توانمند هستم، در قبال نتیجه گرفتن فوتبال زیبا و جذابی را هم ارائه میدهند و همچنین از کادر فنی خود و مدیریت باشگاه که تمام تلاش خودشان را برای موفقیت تیم انجام داده‌اند تشکر میکنم.

تیم قدرتمندی بودیم و تمام تیم ها اروند خرمشهر را مستحق صعود میدانستند، هدف کادرفنی تشکیل تیمی درحد لیگ یک و حتی لیگ برتر بود و خداراشکر تمرینات خوبی انجام دادیم.

 

مشکلات اصلی در لیگ دو بیشتر در خصوص داوری و نظارت بر آن ها است، مخصوصا در مرحله دوم، بزرگترین مشکل همین است، چون خود داور ها هم حقوق کمی دریافت میکنند و همان مقدار اندک را هم با هزار رنج و عذاب به آنها میدهند ، یکی از دلایل دیگر هم وجود سایت هایی است که بدنبال منفعت خود هستند و با کار هایی که انجام می‌دهند قداست فوتبال کشور را از بین میبرند، یکی از این سایت ها از ابتدای فصل به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ما بود و تمام تلاش خود را برای موفق نشدن ما انجام داد، ولی با کارهایی که انجام دادند انگیزه اروندی ها را بیشتر کردند و ما با صعود به لیگ یک نشان دادیم، با انجام فوتبال پاک هم می‌توان موفق شد.

در بازی جام‌حذفی و اتفاقاتی که در آن دیدار رخ داد، خواهشمندم که مقصر اصلی را مردم خرمشهر ندانید ، چون مردم این شهر عاشق فوتبال هستند و نگذارید با این حرف ها این شور و اشتیاق مردم خرمشهر نسبت به فوتبال کم رنگ تر شود و واقعا حیف است که بخواهند فینال جام حذفی را از این شهر به جایی دیگر منتقل کنند.

در پایان مخصوصا از هواداران عزیزمان که در هرجا و هر زمانی یار و یاور ما بودند سپاسگزار هستم و از بازیکنان با غیرت تیم، از کادر فنی که با تمام وجود تلاش کردند، از مدیریت باشگاه آقای محمدی، آقای سعدی و بخصوص از آقای صامری که به بنده اعتماد کردند بی‌نهایت تشکر میکنم.

به مدیران فرتاک ورزشی ، بابت داشتن این سایت ورزشی قدرتمند که تمام مسائل لیگ دو را پوشش میدهد تبریک عرض میکنم و امیدوارم در ادامه راه همچنان موفق باشند.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398a5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد علوی : داور بر حواشی ایجاد شده تاثیر گذار بود ، دست های پشت پرده در لیگ دو نقش دارند